Nekad -__- | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IKLN_

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2008

Vad heter du på discord? Isak#9028

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 745 h

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kan va väldigt aktiv vardagar 15:30-22:00 helger helt varierande ofta sent på natten ibland tidigt på dagen oftast 6+h på lördag/söndag

Vad heter du? Edvin Bergström

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag var polis för ca 2 månader sedan och det var väldigt roligt, jag lämnade polisen då jag tröttnade efter 3 månader. Nu vill jag komma tillbaks till polisen för att jag har det som krävs för att bli polis och det är väldigt roligt, jag vill kunna ingripa när jag ser någon göra fel.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste inom polis yrket är att man ska hantera sitt jobb profesionellt man ska behandla alla med lika rätigheter och man ska vara lung och lyssna på vad alla har att säga.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet väldigt mycket om yrket då jag jobbat som polis innan, jag vet att polisen skyddar almäneheten och går mot brottslingarna istället för att springa där ifrån

Har du några tidigare erfarenheter? Jag var polis för 3 månader sedan, jag var assistent 4års med smg utb och var med i civil enheten.

Hur är du som person? Jag är väldigt lugn som person, har inga problem med att leda eller att ta svåra beslut

Är det något vi bör veta om dig? .

Tillbaka