Nekad _26an | Ban Överklagan [Loke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_26an

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204179683/home/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? _26an

Vem var det som bannade dig? loke

Bild på banmeddelande: image23.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för power gaming men tycker det var fel av oss och inte rpa men tycker dock inte vi ska ha en grov bann utan en mildare bann men fattar honom från hans sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade krockat då så åkte vi in till en tank station och tankade men dock var klockan tidigt på morgonen och tänkte inte mig för

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har lärt mig av alla mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja rpat på skador och sen tankat istället fölr att skita i det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, du får sitta av din ban. Då du va väldigt upphetsad och otrevlig i support!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka