Inaktuell _26an | Ansökan till Medlemskap Ansvarig - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_26an

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad heter du på discord? _26an

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill hjälpa servern så mycket som möjligt, jag vill även göra att vi får inom mer spelare som är här för att spela för att ha roligt och inte vara här på denna servern för att förstöra, vill även göra så alla nya spelare på denna servern har en chans att bli medlem på denna underbara servern, vill även att vi ska utvecklas inom ma ansökningarna genom att hjälpas åt som ett team och det gör mig även mer att jag vill hjälpa till och skapa ett bra team. jag är även kompetent för denna rollen och kommer använda den med respekt och inte leka att jag har mer makt med den, jag är även välldig trevlig i intervjuerna. kommer även vara bra i teamet genom att jag kommer hjälpa någon som inte kan ngt tex hur man godkänner någon på forumet. och vill även hjälpa de nya medlemmarna att bevisa de hur man rpar på ett bra sätt så de inte blir ett problem på servern för det vill vi absoult inte. jag har även mycket motivation nu då jag tycker unice e så roligt och vill hjälpa till mer än vad jag gör nu.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? varför ni ska ta in mig är för att : jag vet exakt hur forumett funkar och vet hur man godkänner och nekar, är också välldigt trevlig,kompetent och en bra kamerat i teamet då jag hjälps till som fan, kommer även vara jätte trevlig mott de i intervjuerna med det menar jag att de som tex för första gången som medlem är nervös så är jag lung och inte hetsig, jag kommer även att matta på med intervjeur osv vidare, men när jag väll ser att det är lungt kan jag hälpa till med lite reports, tycker även att på sista tiden har det varit lite segt men när det väll är aktivt är det jätte aktiv, det är någor inte inte kommer så från mig, jag kommer vara aktiv hela tiden och hela tiden matta med intervjuer osv, kommer även 75procent av min tid när jag är inte ta ma arbete. samt tycker jag att det är skit roligt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska bli behandlad med respekt och ett bra bemötande, brukar säga såhgär att man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad, det kommer vara min rule nummer 1 att jag alltid ska vara trevlig, tycker även att man klan hjälpa till som att till exempel skicka en länk om någon inte vet hur man kommer in på forumet, kommer även att förklara tydligt vad personen gjorde fel om den gjorde fel på någon punkt och säga vad den kan förbättra vid den punkten.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att man inte får in någon problem spela för att med wl kan man göra mycket grejer som tex yrken eller krim. jag ska även se till att rätt folk kommer in på unive så det inte blir en problem spelare

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1 man ska kunna alla regler på servern (grundregler) annars tycker jag att man inte ska ansöka det tar tid och kraft som bara slängs bort, 2 sen tycker jag att man ska kunna bevisa att man kan rpa genom denna krock på intervjuen, samt tycker jag att man rent allmänt bland personer ska kunna ha en social rp och en rp som alla kan njuta av och inte spela för en part för då dör det roliga med rpen

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar som ma är att man ska ta intervvjuer och visa framfötter och bevisa att man själv kan rpa, tycker även att jag ska kunna reglerna även om någon väcker mig kl 3 i natt aoch frågar mig vad är grund reglerna, tycker även att jag som ma har ett viss ans och inte göra något regel brott när jag rpar

Hur ser din aktivitetet ut? mån-tors 15:00-23 osen fre och helger så spelar jag från 09- till 03 unge fär och på lov så äre från 13:00 till 03

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka