Accepterad _đ“čđ“Șđ“”đ“¶đ“źđ“·_ | Ban Överklagan [VOID]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880422079/

Ditt Hex-ID: 110000136d878bf

Vad Àr din discord tagg? Palmen

Vem var det som bannade dig? VOID

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: BANN.PNG

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? för det första sÄ Àr det ett nytt Är och nya möjligheter sÄ jag tÀnkte om vi kan fÄ en ny chans, ja menar att om vi gör minsta lilla fel sÄ Àr det bara att ni skickar oss med huvet först. För ett tag vart jag sjÀlv och det gÀng jag var med i bannade vi hette montana 23 och nÀstan alla som var med i det gÀnget blev bannade för metagaming vi hade en discord grupp namnet pÄ den gruppen var hej hej hej och i den satt vi och pratade om allt möjligt allt fi Àven dubbelrÄn saker till gÀnget vi pratade Àven bara allmÀnt utanför spelet, men medas vi satt och snackade dÀr sÄ satt vuppkopplade till krim dcn pÄ google, och det Àr dÀrför vi Àr bannade idag det var riktigt dumt av oss och det ska aldrig nÄnsin ska hÀnda igen.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. det som hÀnde var att vi var pÄ trygghansa vid det omrÄdet och prodocerade vÄra droger och dÄ satt alla undeffade för att det var inte nÄgot riktigt scenario sÄ vi satt och bara snackade skin med varandra medans vi producerade sedan kom gsf och sons dit och det blev en skottlossning/ett scenario och dÄ deffade jag i hej hej hej gruppen men vi satt samtidigt uppkopplade i krim dcn vilket var fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban det var vi som gjorde ett stort misstag och det kommer vÀrkligen aldrig att hÀnda igen. den hÀr bannen har varit en stor lÀrdom och jag har vÀrkligen lÀrt mig att inte göra fel. för att man har nu insett vilka konsekvenser det fÄr och dom hÀr veckorna som har gÄtt nu har varit lÀrorika.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 4 gÄnger innan men ungefÀr 3 av dom har varit felaktiga sÄ jag har blivit unbannad direkt efter sÄ jag Àr en grön spelare som vanligtvis inte brukar göra regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i att vara med i gruppen jag hade ocksÄ kunnat skicka till en staff eller lÀgga till en staff i gruppen. men ist sÄ undan gömde jag den och var med i den vilket var dom 2 största felen man kunde ha gjort i det lÀget. jag hade kunnat vara mycket smatare och gjort det jag skrev dÀr uppe jag Ängrar detta och vill rÀtta till detta och visa att jag kan bete mig.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja jag har lÀrt mig riktigt mycket. dom hÀr veckorna har varit vÀldigt lÀrorika och jag har lÀrt mig att man vÀrkligen inte ska göra som vi gjorde jag ber om ursökt för detta.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstÄr. gott nytt Är pÄ er

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka