Accepterad _đ“čđ“Șđ“”đ“¶đ“źđ“·_ | Ban Överklagan [Beetlejuice]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880422079/

Ditt Hex-ID: 110000136d878bf

Vad Àr din discord tagg? __palmen__

Vem var det som bannade dig? beetlejuice

Bild pÄ banmeddelande: banjÀvle.PNG

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för att jag gjorde en sak som inte Àr tillÄtet pÄ unive

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. det som hÀnde var att jag och nÄgra polare var ute och Äkte bil pÄ vÀstra motorvÀgen sedan fÄr jag möte med en bil som jag krockar med och dÄ sÄ vÀljer jag att bara rpa med min rös och inte rpa med /me vilket var dumt av mig jag vÀljer ist att Äka fram till han jag krocka med och frÄga vad han gör vilket var vÀldigt dumt av mig. Jag skulle istÀllet stÄtt still med bilen och rpat med /me och rpat mer med min röst en vad jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEJ det var inte en felaktig ban det var en rÀttvis ban som jag förkÀnar men jag gör denna banöverklagan i syftet att jag visar att jag har lÀrt mig av mitt misstag och att jag vet bÀttre nu efter denna ban

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men dom flesta har varit felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle istÀllet stÄtt still med bilen och rpat med /me och rpat mer med min röst en vad jag gjorde. och skitit i att Äka fram till honom

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja jag har lÀrt mig att jag ska rpa mer med /me och inte skita i det för att man inte orkar skriva bara för att det Àr lite sent.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ajjamen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka