Accepterad _đ“čđ“Șđ“”đ“¶đ“źđ“·_ | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880422079/

Ditt Hex-ID: 110000136d878bf

Vad Àr din discord tagg? palmen000

Vem var det som bannade dig? emilkniven

Bild pÄ banmeddelande: df.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett fel som jag stÄr för. jag valde att andvÀnda mig av bagage luckan för att ha fast seat och hoppa ut och skjuta en annan kille jag abusea fast seat och gjorde shoot on sight vilket jag stÄr för och jag vet att jag gjorde fel det var dÀrför staffs valde att banna mig

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. det som hÀnde var att jag och nÄgra andra Äkte i en bil sedan vÀljer jag att lÀgga mig i bagage luckan för att man fÄ fast seat dÄ sedan sÄ jagar vi en kille och dÄ vÀljer han att köra in i ett one way garage för att han vill att vi ska Äka efter och sen ska han döda oss vi vÀljer att inte Äka efter utan istÀllet vÀljer vi att bara köra runt i stan lite sedan sÄ ser vi den bilen igen och vÀljer att Äka fram till den för att snacka sÄ vi stÀller oss brevid han och sedan vÀljer jag att hoppa ut ur bagage luckan och döda 2 stycken i bilen med gambino shotgun jag kan hÄlla med om att det var lite trÄkig rp att bara andvÀnda bagage luckan för att hoppa ut fort. jag kunde ha haft mer rolig rp och gjort ett mer lÄngdraget scenario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte det var en helt korrekt ban som jag förstÄr att emilkniven valde att lÀgga, jag gjorde fel och det stÄr jag för men jag hoppas ÀndÄ att jag kan lyckas bli unbannad och att ni tror pÄ mig att jag har lÀrt mig efter denna bannen och denna banöverklagan

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. ja jag har varit banna ett antal gÄnger innan men jag har ocksÄ kört unive i nÀstan 1 Är och Àr grön spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gjort ett mer lÄngdraget scenario som hade varit roligare för bÄda parterna. jag kunde ha skitit i att bara spela för att jag skulle vinna scenariot

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? 100% jag har lÀrt mig

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja (med rizz)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka