- Trådskapare
- Meddelanden
- 512
- Reaction score
- 354
bump
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
+rep var en riktigt duktig staff, var väldigt trevlig och hjälpsamVad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Ditt discordnamn: 9westman#1179
Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2007
Varför ska just du bli staff? Jo, jag har har varit staff på unive förut och då tycket jag att det gick riktigt bra blev mod och allting fortsatte gå bra, 4 veckor in i skolan efter sommarlovet så blev de lite inaktivitet då jag hade en väldigt dålig sömnrutin, vilket Philip nog vet, men ja det blev dåligt arbete av mig och så blev det som det blev. Nu har jag balanserat min sömn väldigt bra så jag mår bra och sover bra. Jag kommer vara väldigt aktiv och de menar jag att jag inte har någon att rpa med för alla lyckas bli bannad och då rpar jag själv som om jag inte rpar så har inget annat att göra på dagarna än att typ spela OW helt själv, känner att de blir bättre om jag lägger tid på att hjälpa till på unive och underlätta för andra staffs istället för har inget bättre för mig. Jag har goda erfarenheter gällande staff arbete och vet hur nästan alla områden funkar då när jag var staff så var jag aktiv i 4 områden som var Kriminell Ansvarig, Donations Ansvarig, RP Ansvarig och Support Ansvarig. Jag vet att det kommer gå bra om jag då blir staff för att jag kommer bli motiverade hela tiden och vill fortsätta när jag får saker som en +rep eller en snäll och trevlig kommentar typ en form av positiv kritik, jag kommer också får nån form av negativ krtik som jag kommer använda mig av och utveckla mig själv så om jag kanske gjort ett litet fel med att t.ex ge ut en roll eller liknande så kommer jag ta den kritiken och använda det för att utveckla mig själv så det inte händer nästa gång och så, Kortfattat så kommer jag bli motiverade att stanna i staff teamet och va kvar ett bra ta det är mitt mål iallafall, och anvvända mig av all form av krtik jag får.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På Vardagar 16:00 till typ 00:00, Helger typ 13:00-14:00 till ungefär 05:00-06:00 och på Lov så blir det mycket mer aktivitet än vardagar och helger.
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, har varit här förut så har väldigt bra erfarenheter inom staff arbetet.
jag vet hur jag hanterar folk som t.ex tjafsar i ett support ärende jag vet vad som är rätt och fel och vet va jag ska göra på plats och inte tillkalla en annan staff för att jag inte vet eller så, Jag vågar och klarar av att ta tuffa beslut, Jag är inte partisk på något sätt alltså tar ingens parti bara för att jag gillar den mer och så jag utgår ifrån vad personerna har gjort och tar återgäder på det sättet. Jag har nästan erfarenheter i alla områden gällande staff arbetet så som Donation, Krim, Support och RP, jag har vart delaktig i alla de områderna och vet hur de funkar, I dessa om råden vet jag hur jag ska ta hand om situationer om någon i don kanske har fått sin import bil bort buggad, I krim så kanske en person kommer i krim support och har varit me om ett krim brott "som kan kalla de", så löser vi de där, I support så sitter jag typ och drar in folk och löser deras problem, Och i RP så speccar jag RPen och svarar på reports och ser till att allt är som de ska på servern och tar beslut och återgäder om folk gör regel brott eller hjälper de om nån behöver hjälp. Kortfattat så har jag goda erfarenheter gällande att vara staff och jag vet mycket om de..
Här kommer lite kommandons man kan använda
/noclip du lan flyga runt, du kan även ge folk noclip också då skriver du /nocilp (ID)
/setjob (id) ger någon ett jobb
/kick (id) (anledning) kickar nån från servern
/svban vet inte men tror att det är om en server vakt ska banna någon en lite stund vet riktigt inte.
/ban, bannar någon i en viss tid och skriver anledning tror jag att det var .
/dv tar bort ett fordon.
/goto (id) du tpar till IDt du skrev.
/freeze (id) det menas att du fryser en person så dom ej kan röra sig.
/unfreez du gör så att personen du frös kan röra sig igen..
/unban, unbannar en person så är bannad från servern som är bannad.
/slay (id) dödar de IDt
/tpm du tpas till stället där du har satt din marker på mappen.
/skin (id) så att folk får skinmenyn du fick när du först gick in på servern.
/spec (id) speccar personen me de IDt.
/specmenu en meny på all som e inne i servern som du kan välja att specca å liknande.
/sc en staff chatt som allt från typ utvecklar å uppåt har tillgång till.
/sv en chatt för servervakter
/v (spawnID) spawnar in ett fordon på servern med hjälp av denns spawnID.
/toggelname ser id och steam namn ovanför spelares karaktär.
/setperms ett kommando som gör att mods uppåt kan ge perms till nya helper t.ex.
/addkey du ger dig eller en annan en nyckel genom att skriva /addkey sen nycklens namn.
/giveitem (id) eller inget id, du spawnar in allt från vapen, mat och tillbehör till din karaktärs eller nån annas inventory.
/ped (id) ger folk tillgång till en meny som kan ändra dens karaktär men som också gör att du har tillgång till olika PEDS på servern.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? sv men de skulle gå de me
+rep han hota mig med ddos