Nekad 9lazze | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Ditt discord namn: 9lazze

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad för typ av beslut gäller det? Detta beslut gäller om medlem rollen, krim rollen, ped med gorilla, elite donator rollen och en ban

Vem/vilka tog beslutet? boten_

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att detta beslut togs då jag shot on sighta en person som jag själv inte tycker. Allt startade från att dom stog på ett berg över ranchen, dom valde att sjkuta in som jag inte tycker är okej utan att skicka in en ansökan om att göra en drive bye. Det är la klart att vi åker ut för att döda dom när dom börjat sjkuta mot oss. då tycker jag det är helt okej att sjkuta tillbaks jag vet inte va du tycker. Tillbaka till sak, efter dom hade sjkutit in valde vi att ge oss iväg ochh rulla på dessa. vi åkte ut och fick syn på dom ganska snabbt. Vi åkte fram snabbt och börja prata, vi började hetsa lite lätt om varför dom sköt in, då sa dom att vi var drängar. Så dom har sjkutit in på vår gård och efter börja kaxa rätt hårt. Då bestämde vi oss för att kidnappa vi flöjde efter dom en bra stund till dom valde att stanna min första polare hoppar snabbt ut och ställer sig framför bilen dom kör över han lite lätt, då passar jag och min andra polare på att hoppa ut och rikta vi säger hoppa ut ur bilen 2-3 gånger som jag har klipp på att vi gör. dom kör sedan iväg när vi riktar tycker dom fear rpar lite då också eftersom dom har vapen mot sig. Dom väljer ilafall att köra iväg ochy vi börjar sjkutam, från min sida är det klart att man sjkuter när dom började sjkuta mot oss från berget, men vi försökte ju också kidnappa då vi inte sköt direkt utan att rikta först men dom väljer att köra iväg, då får dom skylla sig själva tycker jag.

Hur är beslutet felaktigt? Detta beslutet är felaktigt då jag inte riktigt tycker att det blir en shoot on sight när dom började sjkuta mot oss från berget. Jag tycker man har all rätt att sjkuta mot dom när dom började sjkuta plus att vi sköt inte direkt jag och min polare sa tillomed hoppa ut ur bilen 2-3 gånger och det har jag ett klart och tydligt klipp på, vi försökte iallfall kidnappa men sen att dom väljer att köra får dom skylla sig själva att vi startar att sjkuta. Då från deras sida tycker jag att dom fearar lite om du får fråga mig. Jaja jag tycker iallfall att detta inte blir en shoot on sight då dom började sjkuta först, jag förstår er att ni inte har sätt något klipp på när dom sjkuter in mot oss men det är ialfall sant och det är kanske därför vi sjkuter gnska snabbt fast vi väljer ändå att inte sjkuta direkt och försöka kidnappa.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har klipp men funkar inte att skicka, kan skicka klippet via pm och det söks.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka