Nekad 9lazze | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199371470856/

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad är din discord tagg? 9lazze

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig då dom misstänkte mig för fusk som jag inte ens gör.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. exakt det som hände var att jag och min polare hade jagat en person i minst 5 minuter, vi hade sjuktit mor varann många gånger. Detta scenariot hållde på länge tills han skulle göra en usväng och jag hoppade ut och dödade han, sedan körde jag ifrån och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är en felaktig ban då jag inte ens fuskar, jag vet att ni inte tror mig men på det klippet som ni tror jag fuskar är en fiveM bugg och det kan ni kolla upp eller kolla på folk ingame som det händer samma bugg för. Eftersom från mitt pov gör jag verkligen inte så som syns på klippet att jag liksom flickar ner i marken. Men om ni misstänker mig för aimbot är det falskt eftersom det lockade inte på nåns huvud utan rakt ner i marken. Så detta är felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad är innan hyfsat många gånger men jag har tagit hänsyn till dessa bans och lärt mig att inte göra så och jag har bara blivit bannad för den saken en gång efter jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunna göra så mycket annorlunda då jag inte ens fuskar då det är en FiveM bugg som man kan få så det ser ut som man lockar på folk och det är verkligen en bugg om ni inte tror mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte lärt mig så mycket eftersom jag är bannad för fusk som jag inte har och skulle aldrig fuskat inte på nån server det bevisar bara att man är dålig på att sjkuta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka