Accepterad 9ankan | Ansökan till Servervakt - Elias

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9ankan

Icke Medlem
Meddelanden
543
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad heter du på discord? 9ankan

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014686edf9 elr 11000014b4fec45

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar n15:00 - 22:00, Tisdagar: 15:30 - 22:00, Onsdagar: 14:20 - 22:00, Torsdagar 15:20 - 22:00, Fredagar 15:10 - ??, Lördagar 11:00 - ??, Söndagar 11:00 - 22:0

Hur länge har du varit medlem på Unive? i perioder sedan vintern 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går ej å klistra in men det är 25 totalt, de mesta är från när ja var ny till rp. Den senaste jag hade var 15 jan och innan de så var det 17 juli 2022 så jag blir ej bannad ofta.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den har i uppgift att "städa" på servern det som inte staffs ser. Om det t.ex. är en som lallar på ett ställe där stafs inte är så ofta så kan en sv hjälpa till och banna den personen. V har också perms till att dv:a bilar, på så sätt så kan vi ta bort onödiga bilar som inte ska vara ute, bilar om har risk att förstöra rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill ha mer ansvar, jag vill kunna hjälpa alla staffs så gott så möjligt, jag vet hur svårt det kan vara att va staff, skit mycket att göra då jag har vart mod och helper flertal gånger, just därför känner jag att det behövs mer servervakter som tar ansvar, och för jag känner att jag vill som sagt ha något å göra när ja ej är staff.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex. att revva i olika scenarion där det inte ska förekomma revive. Eller att man bara åker runt å kickar folk för att man tycker de är kul. Det är absolut helt oacceptabelt. Eller att man t.ex. revvar sin kompis, han säger att "jag dog utan anledning, revivea mig" då gör man kanske det å det är helt fel, man ska ej revva då, man ska rpa så gott så möjligt tills det inte går mer.
Jag vet vad man får och inte får göra då jag som sagt varit mod tidigare å sv ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka