Nekad 9aaaaan | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9aaaaan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? 9aaan#2604

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2024

Berätta om din karaktär. MOhammad abdul är en man är 23 år gammal som snart fyller 24 år, född 2000-03-21 som har vuxit upp bland en tuff och komplicerad barndom med väldigt mycket alkohol och drogmissbruks problem. Mohammads pappa har gått bort pågrund av drogerna och därför strävar Mohammad efter att forma sig ett bättre liv och bli en god människa i sig själv. Mohammad är driven av önskan att bekämpa gatudrogerna och förhindra att andra familjer drabbas som hans egna, har han alltid drömt om att bli polis för att skapa ett tryggare samhälle. Drogerna har kostat honom hans pappas liv, och den smärtan som han har fått efter den tragiska incidenten kämpar han för att skapa en förändring. Johan har en brorsa som heter Abdi Abdul som redan är polis som är hans förebild. Denna relation har stärkt hans övertygelse om att genom att bli en del av lagen kan han aktivt bidra till att göra samhället säkrare och minska drogproblemen. Mohammad och Abdi har tidigare jobbat tillsammans på Securitas innan dom börja rikta sig in på poliskåren där dom strävade efter att bekämpa vålden i samghället och göra det tryggare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och en bra social rp. Jag har över 3k timmar på fivem så jag har hållt på med fivem ett bra tag dock så har det gått i omgångar men nu är jag på hugget igen. Men men det jag kan bidra med servern är att jag vill att alla ska ha det lika roligt spelar ingen roll om man är polis eller kriminell utan båda ska ha det lika roligt. Under scenarion så kommer jag försöka göra så båda hållen har roligt och om jag är polis så kanske jag kommer låta dom vinna ibland och ibland så kommer jag köra så hårt jag kan! Jag gillar inte att klaga i ooc chtter utan föredrar support efter scenariot isf heller för det blir bara tråkigt scenario. Att klaga ooc det förstör hela scenariot på bådas håll"

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska tänka på motståndaren också och att man ska tänka lite på dom och låta dom vinna någon gång och inte bara låta mig själv vinna hela tiden. För att om jag bara vinner scenarion så kommer det inte bli kul för båda hållen.

Att alla scenarion ska vara rolig för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla era reglerna och kan alla grundreglerna väldigt bra. Suntförnuft är en av dom viktigaste reglerna vi har i rp och suntförnuft menas med att man ska tänka vad man gör och om man skulle ha gjort det i värkligheten! Rdm att man inte ska döda någon utan anledning Pwg2 spela för makt o pengar är absolut inte tillåtet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på rikigt många servrar förut och har över 3k timmar på fivem, har även ägt många servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har dyslexi

vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka