Accepterad 999. | Ban Överklagan [xyfw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? Staffen/helpern som valde att banna mig i just detta scenario är vid namn av xyfw och jag tycktr han gjorde rätt, skön gubbe som ändå går att snacka med å förstelig grabb, kung.

Bild på banmeddelande: 69369860194__4810F4EC-9658-44CE-8722-55134BBBBD57.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att xyfw valde att banna mig för powergaming, vilket jag erkänner att jag gjorde, en mild power. men jag har redan snackat support och skrivit med han i pm då jag redan förklarat sceanariot, jhan förstod min sida men ja gjorde även fel som sagt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nyss ett skott scenario vid los zetas gamla ungefär, snuten dök upp till skottlossningen rätt så snabbt då och hoppar direkt ut och börjar smattra mot oss, vi lyckas ta oss in i bilen för att rymma från brottplatsen, han fortsätter såklart jaga oss, vi bestämde oss för att ta en snabb sväng vänster för att skjuta däcken på polisen för att förhindra honom att jaga oss, vi smäller hans däck vänster bak vilket då leder till att han flygr upp på ett berg åt höger för så blir de om man smäller vänster däcken och tvärtom, han stannar sedan direkt och hoppar ut och och skjuter då vårat vänster däck så att de leder till att vi åker rakt upp påberget åt höger, detta va inte meningen de syns även på klippet som du har de snacka vi om igår. Sen de ja fick ban för va att ja sedan flög ner från ett stup när ja skulle ner från berget, jag rpade inte på skador utan ja fortsatte köra istälelt och det är därför jag har ban för powergaming, helt rätt lagt av staffen så inget så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban, det var helt klart rätt gjort utav xyfw. Som sagt så har jag och han redan pratat i support angående detta, jag gjorde fel int han, men det med berget vet han även om att de inte va menningen, de blir så om man skjuter vänster däcken, man svänger automatiskt upp höger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban som las på mig var för att jag var för o social i ett skott scenario, jag har tagit mig lärdom av det efteråt något enormt, och det märker man på min rp nu direkt efter unban, försöker vara så social som möjligt för att få så rolig rp som möjligt. Så jag tar bans positivt för att jag då får en lättare möjlighet att lära mig av mina misstag, tar den chansen på fullaste alvar och visar staff att jag faktiskt kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag kunde gjort annorlunda är att stanna tvärt när han poppade mina däck, det är simpelt och enkelt, stanna direkt och ge upp scenariot, jag gjorde fel och förstår det å ber om ursäkt för detta och ja ska motbevisa er att jag kan och tar lärdom av min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, så har jag lärt mig något av denna ban, att ta rpn på den seriösa nivån och köra som om det faktiskt är mitt riktiga liv. Så absolut har jag gjort det, ni skrev nyss ut detta angående däcken och nu vet jag hur allvarligt det är så det tar jag oxå åt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka