Antagen 978320114 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alec.

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? tas på intervjun

Ditt discordnamn: 98vf

Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag kommer att bidra med aktivitet samt jag kommer att jobba mycket och hjälpa till folk som behöver hjälp. Jag kommer även att specca mycket ig och se till att folk inte lallar eller gör regelbrott. Jag kommer att banna alla som gör grova regelbrott. Jag tycker också att denna området ser intressant ut och därför väljer jag att ansöka.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt fungerar på unive

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det finns inga problem

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man ska ha ett bra ton i support när man tar ärenden och man ska inte lalla. Man ska även ta många reports ig och man ska kunna visa upp sitt arbete för dom andra och vara en förebild till andra staffs.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Eftersom jag har sommarlov kommer jag ha mer tid att vara aktiv. Jag planerar att skapa ett schema där jag tydligt avsätter tid för mina staffarbeten och tid för RP, så att jag kan bidra effektivt utan att det påverkar mitt privatliv negativt. På så sätt håller jag en bra balans mellan ansvar och nöje.

Hur länge har du spelat på Unive? Ganska länge nu sen 27 maj men ja har spelat här innan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men jag kommer att lära mig snabbt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ag är flexibel och beredd på allt, och har inga problem att arbeta inom andra områden än de jag valt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka