Accepterad 91anmannen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

91anmannen

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? 91an#6190

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2008

Berätta om din karaktär. Giovanni Badimo, är en italiensk grabb som har haft en otroligt jobbigt uppväxt men har haft stora drömmar i sig. Giovanni har haft skilda föräldrar sen han var 1 år gammal, och han bor hos sin pappa på heltid. Så han har aldrig haft möjligheten att träffa sig mamma. När Giovanni va 4 Flyttade dom till sverige. Och när han var 8 År gammal fick han reda på att han hade en bror som heter Atlas, och när han fick reda på det, så sa han till sin pappa att en dag skulle han hitta atlas! När Giovanni blev 13 år flyttade dom till stockholms orten, Husby. Han började få förfrågningar om att jobba för dom. men till slut tacka han ja. Men bara några veckor senare slutade han. Men hans struliga liv var en över. Redan som 16 åring blev han till en fotbolls huligan för AIK, Han spenderade endast sina pengar på mat, balaclavas, och bengaler osv! Men nu idag är han 22 År gammal. Fortfarrande hulligan. Men spenderar ej pengar på skit längre, han tar tag i sitt liv nu och ska satsa på sitt liv. Han flyttar från sin mamma. Han letar flyg till en stad i sverige just nu!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en realistisk rp som inte så ofta kommer in på servern, jag följer alla serverns regler! Och ni kommer inte ångra er av min rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för och ha kul! Inte endast spela för och vinna scenarion! Alla ska ha lika kul! Och alla ska ha lika roligt i scenario oavsett kriminell, icke medlemmar eller poliser!

Hur hittade du Unive? Kompisar, Twitch & youtube!

Tillbaka