Inaktuell 91anmannen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

91anmannen

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Talery

Ditt Hex-ID. https://steamcommunity.com/id/91an20/

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Varför ska just du bli staff? FiveM severn:
En anledning till att jag vill bli staff är att jag ser att OTROLITG många som använder sig medvetet av all typ av abuse som t.ex Spawnmenu abuse Även kallad för "Ta bussen" Samt ser jag allt från icke medlemmar till alla möjliga folk som gör regelbrott. Jag vill även kunna hjälpa 320 och alla andra staffs samt medlemmar att kunna göra unive till en rolig plats att kunna rpa på vilket jag tror många vill. När jag har varit under scenarion som enkla personrån och folk har börjat Fear RP Eller till rån osv! Jag kommer vara otroligt aktiv i reports osv! Jag kommer vara på en report på direkten skulle jag säga. Jag kan ALLT om FiveM Commands, då jag tidigare har varit staff på unive (Fd Helper X2 Och Fd Medlemskaps Ansvarig x1) Så jag kan det mesta då jag har 1 Års erfarenheter av staff commands osv!

Discord Server:
Jag kommer vara aktiv i allt! Medlemskaps Intervjuer, Support! Jag är inne på discord DAGLIGEN, från när jag vaknar tills jag går o lägger mig! Jag har ett trevligt språk överlag! Och jag är som sagt dagligen aktiv. Och jag kan typ alla commands inom discord oxå! Jag vet hur discord funkar! Och jag kan faktiskt allt inom discord (Då menar jag commands, hur man bannar, you name it)

Övrigt!
Jag vill bli staff för att jag vill kunna hjälpa folk som vill ha hjälp med regelbrott som uppstått. Jag kommer vara aktivi i både discorden samt fivem, skulle säga att jag kommer vara inne på fivem runt 5-10 timmar VARJE dag! Jag kommer hjälpa alla spelare som behöver hjälp, jag vill även kunna jobba inom många områden då jag tycker det är kul och göra massa saker samtidigt!

Servervakt Ansvarig:
Jag vill gärna bli servervakt ansvarig då jag varit det tidigare, och jag har mina erfarenheter genom att jobba inom det området! Sen är det ju kul oxå! KOmmer vara aktiv i forumet angående ansökningar!

Donation Ansvarig:
Jag vill gärna bli Donation Ansvarig då jag har mycket erfarenheter inom Lua kodning. Jag vet hur man gör gäng scripts. jag vet hur allt funkar osv! Sedan låter det riktigt roligt. Va nära på och bli det en gång men det blev aldrig av!

Jobb Ansvarig:
Jag vill gärna bli Jobb Ansvarig då jag kommer ha riktigt myccket koll hur rpn inom alla unives jobb är. Sedan kommer jag vara aktiv på forumet angående ansökningarna!

Krim Ansvarig:
Jag vill gärna jobba inom Kriminell Ansvarig då jag har mycket erfarenheter inom det området! Jag tar min beslut, som är rättvisa som kommer leta till antingen Krim varning eller Indragen krim beror hur grovt regelbrott dom begår! Ifall det skulle ske!

RP Ansvarig:
Jag vill även jobba inom RP Ansvarig då jag kommer vara aktiv i noclip, samt i reports, kommer ha mycket koll på hur folk rpar, bryter dom mot regelbrott, kommer åtgärder ske!

Support Ansvarig:
Varför jag vill jobba inom Support Ansvarig är att jag ser folk som sitter i liksom 20 minuter och ej får sin hjälp! Men jag kommer ändra på det. Dom kommer få sitta där inne i MAX 30 Sek. Sen drar jag in dom. kommer va riktigt aktiv!

Så aa. Här är varför jag vill bli staff på Unive Roleplay!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vad som ej fungerar just nu på unive är att mycket folk bryter mot regelbrott, då jag skulle säga att en 40% bryter mot reglerna, som t.ex Abuse, Som kan vara allt fårn bug abuse till Spawnmenu abuse. Och sedan kan det vara folk som bryter mot reglerna t.ex Korruption inom yrke! Jag vill kunna ställa detta till rätta då jag vill att unive ska vara en sevrer där alla ska följa reglerna! Tror alla på Unive vill att unive ska vara en så bra plats som möjligt!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag och dom andra i staff teamet för och lösa detta är att vara hårda och verkligen göra vårat jobb och försöka minska aktiviteten av regelbrott och abuse. Vi måste hålla koll i våra logs mycket oftare för att kunna minska detta, då logs är en sak vi har för att kunna ta reda på enklare sätt att veta om dom har brytit mot den abusen eller den regeln! Eller istället för att banna alla, så finns support av en anledning, att ta in dom där och kunna lösa det i support istället för och banna dom rakt så!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt är att använda sin staff roll på ett bra och viktigt sätt, inte abuse den på ett sätt som kan ge servern dålig rykte som t.ex spawna in 10 AK47 Till random spelare, eller att fylla servern med Cargo Planes! Man ska behandla sin roll på ett viktigt och bra sätt! Annars agerar man ej professionellt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? I och med att det är sommarlov, är jag riktigt aktiv (Vill tilläga att jag ej har tränigar) Men här är aktiviteten på mig!

Veckordagar:
Mån: 10:00 - 01:00 - 03:00
Tis: 10:00 - 01:00 - 02:00
Ons: 11:00 - 02:00 - 04:00
Tors: 10:00 - 01:00 - 03:00
Fre: 11:00 - 03:00 - 04:00

Helger:
Lör: 11:00 - 03:00
Sön: 10:00 - 03:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jo, Jag har spelat på unive i snart en månad, Men jag spelade innan på unive i ungefär 3-4 Månader sedan tog jag en paus, och kort efter jag tog paus vart mitt konto hackat. Så jag skapade ett nytt och sen börjar på unive igen! Och kommer stanna här riktigt länge!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag!

Servervakt Commands:
/svban (id) (anledning) = Du bannar en spelare i en timme!
/sv = Du skriver i Servervakts chatten
/toggleid = Du ser spelarnas ID
/kick (id) (anlening) = Du kickar nån spelare på servern
/revive (id) = Du ressar dig eller nån annan spelare

Staff Commands:
/ban (id) (Anledning) (tid) = Du bannar en spelare
/unban (hex-id) (anledning) = du unbannar en spelare
/sc = Du skriver i staff chatten
/ooc = Du skriver i OOC chatten så server ser vad du skickat
/announce = Du skickar ut t.ex viktig info
/tpm = Du kommer till din wyapoint position
/tp (Kordinater) = Du tpas till kordinater du slog in!
/freeze (id) = Du fryser en spelare så spelren ej kan röda sig
/unfreeze (id) = Du gör spelare rörlig igen från att vara fryst!
/goto (id) = Du tpas till en spelares ID
/bring (id) = en spelare kommer till dig
/samtal (id) = Du sitter i privat samtal med en spelare
/clearchatforall = du rensar chatten för hela servern!
/giveitem (id) (föremål) (summa) = Du ger dig eller nån annan spelare ett föremål!
/addkey (id) (namn) = Du ger en nyckel
/who (id) =du kollar spelarens roller
/togglename = Du sätter på spelarnas Steam namn samt ID
/setjob (id) (jobb) (grad) = Du ger en spelare ett jobb
/v (bil) = du spawnar in en bil
/revive (id) = du revivar dig eller en annan spelare
/noclip = du flyger runt onsynlig
/spec (id) = du speccar en person
/spec off = Du slutar specca

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd inom allt!

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka