Accepterad 9.yaaaaa | Åtgärd Överklagan [liljedahl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9.yaaaaa

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1510244536687923221
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var i grove street och skulle byta kläder sen kom det nån gäng boss han heter ibra jag har klipp på när ja står i grove street och pratar med elpatron dom säger det är fruktstunden vilket det är och dom säger att då vi har inget krig då ska ja åka iväg sen riktar ibra på mig och säger veme du ut ur bilen har klipp på allt detta sedan så åker jag iväg jag har ju då en shotgun så dödar en i grove street jag fortsätter åka in mot industrierna för att se om någon kan hjälpa mig ingen verkar vara därså du hoppar jag ut får två personer med min shotgun och sen så kommer ibra bakifrån och benar mig då får ja panik då jag nyss fått vapnet dåväljer jag att skriva cop i emote menyn via f4 sen så gör ju jag det dumma beslutet att bara ställa mig upp och skjuta på alla då jag har en shotgun som spreadar ganska bra och det är möjligt att få många i ett skott så får jag först två sen så vänder jag mig och dödar två till tror inte dom hinner uppfatta vad som hänt men sen så kom det någon bakifrån igen och så dör ju jag då jag crashar och sen blir jag intagen till support jag fattade ju vad jag hade gjort för fel och har inte så mycket att säga förutom att jag fatta va felet va. det var ju då ett väldigt grovt fel och jag ångrade mig direkt jag har varit en exemplarisk spelar väldigt länge och detta var det första felet jag gjort på månader ber om ursäkt för det och kommer inte göra om det då jag fattar hur alvarligt det var. JAG BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT FÖR DETTA REGELBROTT JAG GJRORT HAR VARIT VÄLDIGT SKÖTSAM MED MINA BANS OSV PÅ SENASTE. Jag fattar att detta var ett vädligt dåligt och grovt regelbrott och visar ett dåligt exempel då ni nyss hade skrivit ut om fear rp vilket visade att jag inte kunde bete mig men jag har märkt under tiden jag varit bannad nu att det inte är lönt att fear rpa det är inte världens grej med att förlora ett vapen det är ju som sagt bara ett spel och det är mycket smartare och roligare när man följer reglerna och alla får en chans att vinna så att inte bara du ska kunna vinna och aldrig låta dom andra spelarnaha det kul på servern. Som sagt ber jag väldigt mycket om ursäkt för detta och ber då om en andra chans vilket vorre väldigt schysst så jag kan bevisa att jag igentligen är en mer mogen spelare. Kan lova att jag kommer sköta mig och inte sitta och hålla på med att bryta reglerna eftersomman ångrar sig direkt efter bättre att bara sköt sig och kunna spela på servern istället föra att vara bannad. LÄS GÄRNA HELA TEXTEN!

Jag skyller inte ifrån mig med att jag inte gjort fel jag fattar att jag gjort en väldigt grov sak och jagstår för vad jag gjort men jag ångrar mig väldigt mycket nu i efterhand därför jag vill kunna bevisa för er att jag är en mycket bättre spelare än vad jag visade att jag var i det scenariot.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser inte att återgärderna var felaktiga det var helt rätt av staffsen att banna mig för detta då jag gjorde ett grovt fel vilket jag som sagt ber om ursäkt för och ber om en annan chans att bevisa mig.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej jag har gjort fel står för det.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka