Nekad .9.3.sss | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

67Alle

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379712289/

Ditt Hex-ID: 1100001549b0921

Vad är din discord tagg? .snappy2k

Vem var det som bannade dig?
Filiri

Bild på banmeddelande: 45135315265435.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag begick regelbrott och vet att det var fel av mig men jag var arg för att dem inte rpade o tog spawnmenu mm, men jag vet att om sånt händer ska jag ta de till support istället för att göra samma fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde iväg i en bil medans nån riktade på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig, det var jag som gjorde fel och jag förstår att detta var ett allvarligt fel och det kommer inte hända igen samt det är ingen ursäkt att dem inte rpade för att jag har ett ansvar att rpa vilket fall som helst, men jag blev irriterad för att de e så mycket lall hela tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. P bannad för montage och fubb

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? klippa och hoppa support så hade dem blivit bannade istället för jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ta ALLTID allting till support för att annars åker man själv bara på skit samt två fel gör inte ett rätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja (blev test medlem precis och blev bannad igår så det var inte under min test period.)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka