Nekad 7hzontop | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

7hzontop

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Sultan i verkligheten.

Vad är ditt discord namn? 7hzthegoat

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Sulle ahmed och är 25 år gammal. Han är en ganska lugn och eftertänksam person som alltid försöker göra rätt för sig. Han har bott i staden i några år nu och har hunnit lära känna både människor och platser ganska bra.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktärs personlighet kan beskrivas med tre ord lojal målmedveten och pålitlig Han är en person som alltid ställer upp för sina vänner och håller det han lovar Han har tydliga mål i livet och ger inte upp i första taget oavsett vilka hinder han möter Pålitlighet är också något som kännetecknar honom folk vet att de kan lita på honom både i svåra och enkla situationer.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sulle växte upp i en liten stad men flyttade till storstaden för att söka nya möjligheter. Han har alltid haft en stark känsla för rättvisa och har jobbat hårt för att bygga upp sitt liv från grunden. Tidigare har han haft olika jobb, men nu vill han satsa på något mer meningsfullt där han kan göra skillnad. Hans framtidsplan är att etablera sig som en pålitlig och respekterad person i samhället och kanske starta något eget som hjälper andra. Han vill också hitta stabilitet och trygghet, både i arbete och privatliv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en realistisk och engagerad spelstil där jag alltid försöker göra mina handlingar trovärdiga och följa serverns regler. Min karaktär är driven och lojal, vilket gör att jag gärna bygger relationer med andra spelare och skapar intressanta och trovärdiga situationer. Jag är också bra på att anpassa mig och samarbeta, vilket kan hjälpa till att utveckla storylines och göra RP:n mer levande för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska spela på ett sätt som gör att motparten faktiskt kan vinna i situationen. Istället för att bara försöka vinna själv eller sabba för andra, handlar det om att göra spelet rättvist och roligt genom att ge motståndaren en chans. Det gör RP:n mer spännande och trovärdig eftersom alla får möjlighet att påverka vad som händer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? lärde du dig av det? ChatGPT said: Jag har aldrig medvetet brutit mot reglerna, men jag har råkat göra misstag, som att missförstå en regel eller agera lite för snabbt i en situation. När det hände tog jag till mig feedback från andra och försökte verkligen förstå reglerna bättre för att inte göra om samma misstag. Det lärde mig hur viktigt det är att vara uppmärksam och respektera reglerna för att alla ska få en schysst och rolig upplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag känner till att några av serverns regler är att man alltid ska respektera andra spelare, inte använda fusk eller exploit, och att man måste hålla sig till sin karaktärs roll för att RP ska bli trovärdigt. Det är också viktigt att inte ta över andras storylines utan att komma överens, och att följa de olika situationsreglerna som finns, som till exempel när man är i strid eller polisjobb.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, gärna! Jag är en person som verkligen tycker om att samarbeta och bygga upp bra relationer med andra. Jag är också väldigt tålmodig och lyssnar noga på vad andra tycker, vilket gör att jag ofta kan bidra till att skapa en bra stämning i spelet. Dessutom gillar jag att utveckla min karaktär och ta ansvar för att göra RP:n så levande och trovärdig som möjligt. Jag är alltid öppen för att lära mig nya saker och anpassa mig efter serverns regler och kultur.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka