Accepterad 67Alle | Beslut Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zvfw.

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Ditt discord namn: zvfw.

Ditt Hex-ID: 110000170266b63

Vad för typ av beslut gäller det? Discord ban

Vem/vilka tog beslutet? Vet inte detta var länge sedan

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag fick min brors discord konto där han hade krim för att jag skulle spara pengar men sen la han upp montage o de va kopplat till detta kontot samt jag blev unbannad från servern men blev aldrig unbannad från dcn vet inte varför.

Hur är beslutet felaktigt? Det var felaktigt då det inte var jag som la upp montaget men jag förstår hur dden som bannade mig tänkte

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://unive.se/threads/9-3-sss-ban-%C3%96verklagan-320.264888/

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag hittar inte din ban på discorden eller portalen, jag kan se att du har tillgång till vår discord

@philip320 GT. skrev i min pm att hon inte kan häva bannen förens du godkänner att ärendet är avslutat, de va ett år sen också så d borde vara över men men du kan skriva till mig i pm också om d e så.

Kan inte nån annan kolla på mitt ärende istället eftersom att 320 inte verkar kolla

@philip320 skulle du kunna kolla på denna discord ban tackk, då du är den ända som kan göra något åt saken, förstår att det inte är lätt att ha tid över eftersom att det är mycket tid som krävs för att ha uppe en 5m server men jag hade uppskattat om du kunde fixa detta ärendet tack, då denna ban har funnits i ca ett år och jag är sugen på att spela på unive igen men det går inte då jag är bannad från dcn

Senast ändrad:
Tillbaka