Nekad 666wla | Beslut Överklagan [ SHABBE ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Ditt discord namn: 666wla

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad för typ av beslut gäller det? Test Medlem Krim

Vem/vilka tog beslutet? snabbe321

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag tåg pengar för krycka

Hur är beslutet felaktigt? de säger att jag tåg pengar från att ta bort krycka när jag inte gjorde det jag tåg bort men han hade krycka den tågs inte bort och att han hade 35 min men jag gav han 45 så jag gav 35 men sen sa jag till han att jag tåg bort din krycka men han hade krycka

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vet inte hur man lägger in bilden här.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
-rep omogen grabb, har fått tillräckligt med chanser. Kan inte reglerna riktigt noga och förtjänar helt enkelt inte få tillbaka något.

Mvh Adam

-rep omogen grabb, har fått tillräckligt med chanser. Kan inte reglerna riktigt noga och förtjänar helt enkelt inte få tillbaka något.

Mvh Adam
HAHA, ska du snaka om det när du har fått pban för fakeswish och som behöver ClownFishVoiceChanger Och som är 11

Mvh Adam
  1. ++rep han borde få en till chans för han har förklarat allt

Vem/vilka tog beslutet? 1shabbe

Hur är beslutet felaktigt? de säger att jag tåg pengar från att ta bort krycka när jag inte gjorde det jag tåg bort men han hade krycka den tågs inte bort och att han hade 35 min men jag gav han 45 så jag gav 35 men sen sa jag till han att jag tåg bort din krycka men han hade krycka

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vet inte hur man lägger in bilden här.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
+rep

Vem/vilka tog beslutet? 1shabbe

-rep jag tycker att ni borde neka den eftersom den har inte bevis och behövs att förbättras texten vid att vrf han själv tyckte att dem tog beslutet.

-rep Bryter mot röst regeln, omogen, hetsar mycket ooc/dc, kan inte bete sig. Om man inte förstår att det där med krycka inte är okej, så förstår man inte vad RP är.

-rep bryter mot röstregeln, omogen hetsar i discorden skriker ordet "ar*b" och massor mer extremt dålig och borde få bann från dcn och överallt!

-rep bryter mot röstregeln, omogen hetsar i discorden skriker ordet "ar*b" och massor mer extremt dålig och borde få bann från dcn och överallt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka