Accepterad Varjbo67 | Beslut Överklagan [toris + oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NONchalant

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Ditt discord namn: varjbo

Ditt Hex-ID: steam:110000164a500d1

Vad för typ av beslut gäller det? ban på 1 månad indragen medlem, krim, samt ped nivå 3 och gorilla

Vem/vilka tog beslutet? Theduc_k

Varför tror du själv att beslutet togs? det står byter karaktär för gå in som sjukvårdare revvar sina vänner med def sedan ger 1 min kyrcka/ ingen krycka men gav dem 5 min krycka för att kl var 3 på natten vill vara lite snäll vilket jag inser nu är fel

Hur är beslutet felaktigt? tycker inte det e fel alls utan det är rätt ångrar det enormt men det som hände var att min polare var död lämnade han i stora salen men ingen sjv var aktiv så jag valde byta karaktär sen såg jag att det var 7 döda så jag väckte alla och gav dem 5 min krycka för att det var kl 3 på natten det var fel av mig och ångrar det enormt jag skulle aldrig gjort det för inser nu när jag fått allt indraget är det skit tråkigt och det var inte värt någonstans och mår skit för att jag gjort det så mycket jag spenderat är absolut inte värt och jag ber om ursäkt för det jag har orsakat på servern det är väldigt jobbigt nu i efterhand att jag gjort det jag gjort skulle aldrig gjort det ifall jag visste att det skulle gå såhär långt dett är inte något jag e stolt över

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte men vill inte att theduc_k svarar på denna vill ha EN MOD ELLER ÖVER

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Denna ban kommer ändras till en ban för missbruk inom yrke, du är bannad i 13 dagar.
Vi kommer stå fast vid en indragen krimroll.
Men du får tillbaka din ped, och resterande roller UTOM kriminellroll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka