Accepterad 5xnq | Ban Överklagan (jsu7834)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4p73

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: steam:11000014979b37c

Vad är din discord tagg? aftonbladet.se

Vem var det som bannade dig? jsu7834

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag smällde en person när jag var polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade varit en skottlossning vid ett garage där det var endast jag och två till kollegor på plats. Det fanns 3 döda personer och vi rpade som vanligt och inväntade personal då våra bilar dvades. När vi väntar kommer det en bil med två personer som vi ber avlägsna FLERA gånger. Efter runt 10 minuter av väntande så går en av dessa individer ner och plockar en medvetslös från brottsplatsen. De hoppar in i sin bil och kör iväg. Jag siktade i början mot däck, men det gikc inte bra att träffa så jag sikta lite högre och skjöt. Då avled personen som tog den medvetslösa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt, som polis ska man skydda, inte skada. Det var väldigt dumt av mig att sikta huved, men i den situationen var det svårt, vi hade inga bilar och det gick inte bra att smälla däcken. Jag ber bara om unban satt jag kan gå in och rpa på mitt andra jobb, Aimo Park.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för t.ex pwg. Jag rpade ej på skador när jag krockade. Men jag har lärt mig och inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kalla på förstärkning, försöka smälla däcken eller bara låtit de smyta iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka