Inaktuell 5Max1zy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5Max1zy

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Maximilian.

Vad heter du på discord? Jag heter 5Max1zy#0001.

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som nu får mig att söka in till att bli Medlemskaps Ansvarig är diverse saker. Jag vill att alla heltäckande regler som gäller överallt ska kännas till av ALLA Medlemmar som spelar på servern. Jag vill att dom ska lära sig dessa grundregler direkt efter intervjun innan de RP:ar som Medlem. Jag kommer alltså att se till så att varenda Medlem på servern förstår och intyger på samtliga regler som servern bygger på.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Läsa Ansökningar:
- Jag kommer att spendera en större tid som Medlemskaps Ansvarig på att läsa nya Medlemskaps Ansökningar här på forumet. Jag kommer alltid att vara noga med att läsa igenom hela ansökningen och alltid försöka se bra sidor ur folk. Jag kommer även inte att var rädd eller blyg för att neka diverse "dåliga" ansökningar. När ja nekar en ansökan kommer jag även att utveckla hur hen som ansöker kan skriva en bättre ansökan till nästa gång.

Ta intervjuer:
- Jag kommer att spendera minst lika mycket tid på att ta intervjuer som att läsa ansökningar, när jag väl sätter mig ner och tar intervjuer så kommer jag även att skicka ut i chatt kanalen och skriva ut att intervjuer tas, så att dom inte missar att ta sin intervju under den angivna tiden. Ser även till så att hens karraktär är kreativ och en välutvecklad karraktär som passar den typen man RP:ar.

Jag kommer även alltid ha respekt under intervjuer och förstå att personen man intervjuar kan vara nervös osv. Jag kommer respektera detta genom att vara väldigt trevlig och snäll under intervjuer för att lugna ned personen.

När jag ger svar efter en intervju så kommer jag att vara ärlig och säga hur jag tycker att intervjun gick. Tycker jag att den gick dåligt så kommer jag att förklara för personen vad den borde ha tänkt på samt tips till nästa gång och vad hen behöver lära sig på till nästa intervju.

Vara ingame:
- Så fort jag inte har Medlemskaps Ansökningar att läsa eller intervjuer att ta, så kommer jag att ta min akt att "Specca". Jag kommer att hjälpa folk med att svara på Helps & Reports så fort det kommer någon. Alltså lite som en Staff när jag har tiden för det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. Man ska inte skrika eller vara dryg/ ha en dålig attityd. Jag förstår att folk kanske är lite nervösa för en sådan här intervju då de förmodligen är deras första. Men de kommer jag acceptera fullt ut och kommer alltid vara lugn och snäll mot alla människor vilket jag tycker man ska va. Om man är snäll o trevlig så är jag säker på att dom kommer känna sig ännu mer välkommna o vilja spela ännu mer på servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag anser att vara Medlem så är man en del av servern, det delas heller inte ut hur som helst. Därav så tycker jag att man ska vara insatt kring servern och alltid bidra till serverns bästa. Även alltid följa serverns regler samt representera Unive på ett positivt sätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? - Vara insatt i diverse regler.
- Alltid bidra till serverns bästa.
- Kreativ karraktär som passar hur man RP:ar.
- Ha ett bra tankesätt hur man RP:ar, ha en bra plan för sitt RP:nde.
- Som Medlem representera servern på ett gott sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer att bära ett stort ansvar över detta. Eftersom att detta ändå är en av dom större grupperna på servern. Så jag känner att jag ändå har ett stort ansvar över servern som Medlemskaps Ansvarig. Med te.x vilka man tar in vilka man inte tar in osv

Hur ser din aktivitetet ut? Är online väldigt ofta, startar datorn när ja kommer hem från skolan. Vilket är runt 15:00 - 16:30. Sedan är ja oftast tillgänglig till ungefär 01:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka