Nekad 5m_1588 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bjorkiz

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
52
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199516517543

Ditt Hex-ID: steam:11000015cc284a7

Vad är din discord tagg? bjorkiz

Vem var det som bannade dig? berra1213

Bild på banmeddelande: Screenshot_103.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (La bara till en random bild Gick inte att lägga till bild på banmedelandet men jag skickar det till den som kollar på överklagan) För att det var en person som sikta och jag gick ut med mitt vapen och sköt. Men vi är tre i bilen när jag hoppar ut när han siktar så jag tror ju att alla ska hoppa ut men det är väll själva fear RP då rå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi är ute och rullar med vår bil, helt plötsligt kommer en vit bil sladdandes! Han hoppar ut och riktar mot oss direkt vi är tre i vår bil då tänker jag om vi alla hoppar ut så blir det endå 3 mot 1 och då spelar det ingen roll om han siktar mot någon! Men det var ju bara jag som hoppade ut tyvärr och då skjuter jag mot han och han dödar mig. Tycker även det väldigt dålig social RP på dem i andra i bilen! Men jag fattar fortfarande lite jag gjorde fel och kommer ej göra om det såklart!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det skulle jag inte säga till 100% men lite fel kanske då vi är tre i bilen och han är själv och riktar. Hade vi alla hoppat ut så hade vi tagit över situationen kan man säga!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var någon gång i början när jag börja me RP då jag tog en polisbil men det var ett tag sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kanske inte hoppat ut och siktat. Men som sagt jag trodde att alla i min bil också skulle hoppa ut! Isåfall hoppar ut och håller upp händerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att när jag blir riktad på så ska man lyda han/hon!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka