Inaktuell 520master | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

520master

Icke Medlem
Meddelanden
3,766
Reaction score
234
Vad är ditt namn i verkligheten?
Edwin

Ditt discordnamn:
520master#9119

Ange ditt födelsedatum
6 Juli 2008

Varför ska just du bli staff?
Varför just jag ska bli staff är för att jag har tidigare varit Helper samt Medlemskap Ansvarig två gånger, just nu är jag Forum Mod och jag känner att jag vill göra mer för servern. Jag känner att jag vill försöka ta mig tillbaka till Staff-Teamet så att jag kan börja med mer arbete ingame för att stänga av regelbrytare och kunna se till att RPn kan bli bättre och se till att utvecklingen av servern fortsätter.

Jag har som sagt tidigare varit staff, och jag vill verkligen visa vad jag går för. Och kunna hjälpa spelare och kunna lära de att inte begå regelbrott genom att ta till åtgärder. Jag vill helt enkelt tillbaka till teamet för att kunna göra min del för att utveckla servern och se till så att reglerna följs och att det är en bra RP nivå och seriös RP. Samt även att se till att spelarna som gör reports eller helps ska kunna få hjälp effektivt, men även att kolla på anmälningar på forumet. Sammanfattat så vill jag se till att RPn ser bra ut, det är seriöst, se till att folk får hjälp effektivt och driva servern framåt. Jag vill göra det jag kan för att sätta stopp på allt lallande och lallarna.

Att lallarna håller på som de gör är inte acceptabelt någonstans, och jag är driven nog till att kunna sätta ner foten och banna dessa lallare. De är inte roliga någonstans, utan de förstör bara för andra som vill ha roligt. Ifall jag skulle bli staff så skulle jag gå in i rollen mer än jag gjorde i somras och verkligen gå 100% för att göra mitt arbete. Jag vill bli staff igen även för att kunna utveckla servern och kunna arbeta för att visa att jag är bättre än vad jag var i somras.

Jag siktar på att komma långt i staff-teamet samtidigt som jag kommer kunna hjälpa våra spelare och även ständigt jobba med att förbättra och utveckla RPn.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Jag kan vara aktiv mest på helgerna, det beror på om jag har matcher eller om jag ska döma matcher. Men på vardagarna så beror min aktivitet på mina träningar eller skolan.

Hur länge har du spelat på Unive?
Jag har spelat på Unive väldigt länge, jag började i 2021 och blev medlem i September 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff?
Ja, mina tidigare erfarenheter inom Staff är att jag har varit: Helper, Medlemskap Ansvarig och att jag just nu är Forum Mod.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?
Kriminell: Jag är inte riktigt redo att bli Kriminell Ansvarig då jag känner att jag inte har tillräckliga kunskaper inom Kriminellt Rollspel för att kunna ansvara över det.
Donation: Även donation känner jag mig inte riktigt redo för heller, dels är det för att jag vill lära mig mer om området och kunna sätta ihop gängscripts och sådannt.

Jag kanske kan arbeta inom andra områden men först och främst vill jag se hur området fungerar för att jag ska kunna lära mig mer inom området.

Jag skulle kunna tänka mig att fortsätta som Forum Mod ifall jag skulle bli staff.

Senast ändrad:
+rep, forums mod o grejerna nu, kan sin grej och mycket efarenhet inom forumet samt helper rollen. lycka till 520!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka