Nekad 4ogge | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4ogge

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Oscar westerdahl

Vad heter du på discord? Oggee#4265

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 125 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag jobbar som erfaren där, är aktiv ofta och känner att det skulle varit ett perfekt jobb! Är också först på listan som biträdande chef om challekebab ska byte yrke som det diskuteras om!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat ett bra tag, varit på möten inom det jobbet eftersom jag jobbar där och fått en inblick över jobbet!

Berskiv din karaktär? Hej min karaktär heter Nils Nilsson han är 19 år gammal (född 2001) han kom till staden för någon månad sedan helt själv och är väldigt taggad inför att äntligen har flyttat hemifrån och börja om på nytt kapitel som en nybliven vuxen. Innan flytten hade han ett helt vanligt liv och gick i skolan som alla andra sina vänner i en liten by några mil utanför staden. han bodde med sina föräldrar och studerade med bilar inom mekanism och handel medans han jobbade deltid på postnord. Han satt alltid och pluggade och hade knappt någon fritid då byn var väldigt liten och hade inte något riktigt ställe att hänga vid, så nu när han har flyttat och har studerat klart så är han riktigt taggad på att skaffa nya vänner och ha kul! Nu har han sparat upp sig till sin framgång i nya staden och har till och med redan skaffat sig heltidsjobb på Marja-Lisas!

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 6 timmar om dagen då jag studerar men på fritiden så är jag alltid inne

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart! Finns alltid nya tag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, är bara aktiv på unive.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka