Accepterad 3yncz | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3yncz

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
2
Ditt discord namn: 9syncz

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller min ban på 26 dagar, indragen krim och indraget medlemskap. Det som hände var att jag skulle till ett garage för att hämta ut min bil. När jag kom dit hittade jag inte vart man kunde ta ut bilen så jag åkte runt i garaget och till slut upp till översta våningen. Där hittade jag stället där man kunde ta ut bilar. Från ingenstans började jag höra skottlossning, men mitt spel buggade så jag såg ingenting alls. Jag såg inga personer, inga poliser eller något scenario, jag hörde bara skott. Efter en stund dog jag och eftersom jag inte hade sett någonting och trodde att det bara var en vanlig bugg så loggade jag ut. Jag hade ingen tanke på att lämna ett scenario eller undvika ett polisärende eftersom jag inte ens visste att jag var med i ett. Efteråt fick jag veta av staff att det hade varit ett polisärende och att jag skulle hoppa krimsupport. Jag blev också bannad för staff diss eftersom jag skrev "cp" till en staffmedlem i PM. Jag förstår att det var fel av mig att skriva så och jag ångrar det. Jag var irriterad i stunden och tänkte inte på konsekvenserna av det jag skrev. På grund av detta blev jag bannad i 26 dagar och fick även min krim och mitt medlemskap indraget. Jag har nu väntat nästan hela tiden och har bara ungefär 10 dagar kvar av min ban. Under tiden har jag tänkt igenom det som hänt och jag förstår att jag kunde ha hanterat situationen bättre. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde och hoppas att ni kan ge mig en ny chans. Jag hade ingen avsikt att bryta mot reglerna eller förstöra för någon, och jag hoppas att ni kan överväga att ge tillbaka min krim och mitt medlemskap.

Vem/vilka tog beslutet? @korpen

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom staffsen ansåg att jag lämnade under ett pågående polisärende och för att jag skrev olämpligt till en staffmedlem i PM. Från deras perspektiv kan det ha sett ut som att jag medvetet lämnade scenariot, men från mitt perspektiv buggade spelet och jag såg inte vad som hände runt omkring mig. Därför trodde jag att det bara var en vanlig bugg när jag dog och loggade ut. Jag förstår också att det jag skrev till staffmedlemmen var fel och att det bidrog till beslutet. Även om jag var frustrerad borde jag inte ha uttryckt mig på det sättet. Jag förstår varför staffsen valde att agera utifrån det de såg och det som hade hänt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är delvis felaktigt eftersom jag aldrig hade någon avsikt att lämna ett pågående polisärende. När skottlossningen började buggade mitt spel och jag kunde inte se någonting runt omkring mig. Jag såg inga personer, inga poliser och inget scenario över huvud taget. Därför trodde jag att det bara var en vanlig bugg när jag dog och valde att logga ut. Jag förstår att staffsen tog beslutet utifrån det de kunde se, men från mitt perspektiv visste jag inte att jag befann mig i ett polisärende. Om jag hade vetat det hade jag självklart stannat kvar och följt instruktionerna. När det gäller staff diss förstår jag att jag gjorde fel när jag skrev olämpligt till en staffmedlem och jag tar ansvar för det. Däremot tycker jag att den totala bestraffningen med ban, indragen krim och indraget medlemskap blev väldigt hård med tanke på att situationen i garaget uppstod på grund av att mitt spel buggade och att jag inte medvetet försökte bryta mot reglerna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns hos polisen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
 
Hur ska du försäkra mig att detta inte kommer ske igen? Du har trotsallt gjort fel och utgör en risk för återkommande regelbrott.
 
Jag svär på heder och samvete det kommer inte ske igen och om det händer något sådan ge mig perma ban direkt köpte ny data
 
Du får en ny chans, ta vara på den. Du kommer ej få tillbaka krim eller medlem du får börja om på nytt.

Men jag kommer unbanna dig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top