3yncz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

3yncz

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Ditt discordnamn: cp3332

Ange ditt födelsedatum 5 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är snäll bra på att kommicera med olika typer av männsikor jag blir inte lätt arg, jag är tillgänglig hela tiden, även när det är natt, Är väldigt driven vet hur jag ska bete mig i support ärande samt hur jag ska bemöte spelarna. Är väldigt respectfull samt att jag är väldigt snäll och låter alla spelare prata till punkt, Kommer aldrig vara den staffen som avbryter andra i support ärande

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn
Det jag inte tycker fungerar med rpn just nu är väldigt mycket att vissa fearpar och har noll social rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Krim ans, Kommer snacka med dom jag jobbar med om det jag tycker mest försör rpn just nu och att vi skall ha koll på det ännu mer än de vi gör redan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionell genom att visa andra spelarna hur det ska göra. Man ska vara respeckfull och bemöta en på ett sätt man själv vill bli bemöten på

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Är hemma från skolan 15:30 varje dag och går ej i någon sport så kommer kunna vara aktiv sen 15:30 varje dag och nån dag kommer ja gå ut me vnr osånt.

Hur länge har du spelat på Unive? 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? event

Tillbaka