Accepterad 3y1o | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? 11eylo

Vem var det som bannade dig? danne7233

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-30 182600.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag de var nån som slog mig när hans vänner riktade vapen mot mig sen så slog han mig jag slog tillbaka så blev jag bannad för fear rp jag merker att mina handlingar kan komma tillbaka åt mig på sätt o viss det var väldight omoget av mig själv kommer inte hända igen jag beromuräkt för mitt betende

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var kidnappad från en skottlogsing och då slog jag någon för han slog mig när hans vänner riktade vapen mot mig det var jette omoget och dålig rp nivå av mig och kommer inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den va inte felaktig för att det stämmer jag gjorde fel som inte är okej och kommer inte hända igen jag inser att mina handlingar kan påverka hur jag betermig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tar lärdom genom att jag tänker lite före vad kommer hända men jag var arg på stunden och kommer inte hända igen mitt betende va inte okej och kommer inte hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort annorlunda genom att bara rpa och bete mig och jag tycker själv att jag gjorde fel som inte är okej

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte fear rpa för de är inte okej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag ska utomlands nästa vecka och kan inte spela snälla de är sommar lov sen när skolan börjar kommer jag inte ha tid till att spela kan jag bara få en chans till jag kommer att bete mig jag kan lova de det va inte okej av mig att bete mig som jag gjorde de va omoget av mig jag beromursäkt för mitt betende och kommer inte hända igen jag vill bara spela dem senaste dagarna utan stress och ha bara allmänt roligt

vill bara tillägga att jag kommer inte göra något regelbrott mer jag kommer börja ta ansavar speca mig oftare för att jag vill bevisa att jag kan bätre + kunde inte skirva mycket för att jag skulle åka handla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka