Antagen 3llee_ | Chef-jobb ansökan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3llee_

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
3,344
Reaction score
412
Vilken chefs-position ansöker du till? Polismyndigheten

Vad heter du i verkligheten? Elle

Vad är ditt användarnamn på discord? 3llee_

Ange ditt födelsedatum: 1 December 2006

När fick du medlemskap på Unive? 2023-05-11

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har mycket erfarenhet av att leda och i tidigare roller. Jag har lärt mig mycket om skyldigheter, struktur och effektiv gruppledning från mina erfarenheter inom kriminell, samt under min nuvarande tid som polisledning. Jag förstår nu vikten av rättvisa, tydlighet och effektiv kommunikation. För mig handlar ledarskap om att alla ska behandlas lika, oavsett personlighet eller position. En bra ledare måste vara professionell men respektera och förstå sina medarbetare. Jag är redo att ta mig an en ledarroll och jag tror att mina tidigare erfarenheter har gett mig en solid grund att stå på.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner inom polismyndigheten är att bidra till att utveckla organisationen på ett hållbart och effektivt sätt. Jag vill se till att alla enheter är igång och har engagerade och aktiva chefer som verkligen tar ansvar för sina områden. Det är ingen idé att ha en enhet bara på pappret, utan jag vill att varje enhet ska vara verklig, meningsfull och tillföra värde till myndigheten. Om det skulle visa sig att någon enhet inte fungerar som den ska, har jag planer på att kanske starta upp den på nytt och bygga upp den till något stabilt och välfungerande.För mig kommer bra ledarskap inte bara genom beslutsfattande, utan det kommer genom att skapa engagemang, trygghet och motivation. Jag vill sträva efter att alla trivs inom myndigheten, känner sig delaktiga och har möjlighet till utveckling. En organisation där de anställda faktiskt trivs och känner sig uppskattade presterar alltid bättre, och det är något jag värdesätter högt. Ledning är ett annat viktigt område för mig. Jag tror att polisens framgång är beroende av att ha ett effektivt ledningssystem på plats. Därför vill jag först se hur den nuvarande ledningen fungerar, om det finns ett bra samarbete som indikerats och om strukturen är hållbar. Därifrån blir det enkelt för mig att avgöra om förändringar ska ske eller om de som är här idag ska behålla sina roller. Enligt min mening bör det inte handla om att förändras bara för förändringens skull, utan snarare förändras för att etablera en ledning som kommer fungera effektivt samt vara hållbar över tid. Jag vill se mer samarbete mellan olika enheter. Jag vill att kommuniktationen är a och o. Att förbättra relationen mellan polisen och kriminella är en annan viktig del. Jag kommer sträva efter att skapa en miljö där kriminella är intresserade av att samarbeta med polisen och där det blir underhållande och engagerande för alla.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att lägga den tid som krävs för att vara engagerad i yrket.
Jag har en bra mängd tid att lägga på detta så ser absolut inga problem i det. Har inga exakta "tider" eller timmar för detta utan jag kommer ta den tid jag har

Har du läst våra grundregler? Ja

++rep Sitter som ledning nu och gjort ett tag, visat att han är kompetent och mogen. Bra på att fatta beslut!

+rep Extremt seriös grabb, riktigt bra erfarenheter, Kompetent och hade verkligen kunna presterat på denna position. Lycka till! <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka