Accepterad 3Hg | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manualchecked

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? Blacky100

Vem var det som bannade dig? Zyphe

Bild på banmeddelande: uj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De ansåg att min rp ej va tillräckligt länge och inlevelse för att det skulle bli så realistiskt som möjligt, vilket är förståeligt denna händelse hände efter att par poliser valde att hoppa ut på mig utan en bra anledning, jag körde endast på fel sida vägen vilket inte är tillräckligt utan räcker endast för en trafikstopp. Så när dom väljer att hoppa ut på mig kör jag iväg dom kör in i mig några gånger dsync i deras håll. Men sedan så lade dom en liten mindre pitt/dsync som ledde till att jag FLÖG riktigt mycket jag blev lite arg och kunde inte hålla min temprament och ville verkligen inte rpa på det för jag tyckte de va rent utav bs i mina ögon just under de tillfället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo som sagt så valde poliser att hoppa ut på mig utan en legitim anledning vilket ledde till hela detta jaget och kortfattat men enkelt så blev jag lite på tryckt av en bil bakifrån så det ledde till att jag flög och vägrade rpa på det vilket var dumt. Mer utförlig förklaring finns ovan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte felaktigt men polisens beteende i det hela detta scenarios ledde ju till att jag gjorde detta misstaget. Jag förstår att jag gjorde fel och att 2 fel inte gör 1 rätt. Men jag hoppas du förstår att jag blev upprörd för att polisen valde att hoppa ut på mig utan anledning och små pitta mig. Dom säger även olämpliga grejer under klippets gång bland annat "Oj han ska få känna på den" (Innan ens dom börjat trafikstoppet), "Oj vi får skjuta dig" när jag väljer att köra iväg från polisen men visar inte något hot mot dom, "Han här poppar vi" och så svarar följande kollegor "Ja skämtar du eller". Dom säger även i klippet "nudda han inte som vanligt" vad jag förmodar att dom menar är att dom inte vill pitta mig normalt för att de kommer se "fel" ut, utan dom vill att jag ska bli dsyncad. Men ni får tolka det på erat sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En del bans men mycket har vart sedan 2022-2024.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo oavsett vad bara rpat oavsett om jag tyckte dom gjorde fel och om jag var upprörd. Tills nästa gång bör jag hantera mina känslor bättre och kontrollerande och inte låta det påverka min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja väldigt mycket. Kommer ta staffsen tips efter de dom sa i support i ärendet och tillämpa det i min rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Om du har läst allt jag skrivit så har polisen verkligen betett sig olämpligt har nu även fått reda på att dom blivit bannade för att dom lallar i fängelset. Jag tycker ändå att vi kan konstatera att polisen inte kan bete sig för fem öre med tanke på vad dom har sagt/gjort.

Jag förstår att jag gjort ett fel och står för det, hoppas på en ny chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka