Nekad 36an | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf

Vad är din discord tagg? E34#1000

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: swswswsws.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av att jag tog 2 kontakt genom f6 menyn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va så här jag skulle byta import och sen hade vi inget kontrakt efter de så gick vi till jätte många äffrer och hittade inget så gick vi till trygghansa så skulle vi fråga om nån hade vi frågade om nån hade fok sa nej efter de så kollade jag genom f6 menyn och tåg 3 konrtakt efter de så gick vi och bytte och jag är så jätte ledsen om detta som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de tycket jag verkligen inte jag tog 2 kontrakt och de är vad man absolut inte ska göra man använder den bara när man ska söka igenom folk och jag gjorde detta för att bara vinna för mig själv och detta ska ej hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mask och små andra saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att absolut inte göra detta och bara gått runt och rpat på de och försökt hitta de istället för att ta den f6 menyn och de är absolut inte okej

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig göra detta igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut förstår jag detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka