Nekad 3262mini | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3262mini

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Martinsson

Vad är ditt discord namn? hohomini

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Kanté och är blir 20 år den 17 augusti! Kalle har haft en väldigt lugn uppväxt men samtidigt väldigt rolig då han är väldigt intresserad av bilar och kalle har en pappa som är bilmekaniker så han har alltid fått lära sig igenom honom och pappan har alltid velat lära honom för han ser mycket potential i kalle och i att bli bilmekaniker! skippar man snacket om bilmekaniker så är kalle annars en väldigt snäll och rolig person men också väldigt ärlig av sig då hans mamma har varit väldigt sträng med kalle ifrån början för att få kalle att förstå redan från start att kalle måste veta hur livet går till och inte bara ta det med en klackspark! Kalle är också väldigt intresserad av att spela golf med sina vänner och dricka några öl! Men långsiktigt så satsar kalle på att få jobba som bilmekaniker och bli anställd hos en firma och lära sig av dom sånt som inte han har haft tillgång till förut inom mekaniker med sin farsa!

Vad kan du bidra med till serverns RP? väldigt rolig och social rp då jag är väldigt pratglad av mig och älskar att skaffa nya vänner så jag skulle säga väldigt mycke roliga sociala scenarios

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte går att bara du ska vinna hela tiden! man måste låta dom andra också vinna scenarion oavsett hur mycket du än vill vinna så måste man låta andra också vinna! i verkligheten så vinner du inte alltid! man får alltid en lärdom med sig efter man förlorat

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! Tex, RDM = Inte döda någon utan anledning, VDM = Inte använda dit fordon som ett ”vapen” eller hur man nu ska säga och tex köra över folk osv, NLR = Om du dör så får du INTE komma ihåg något ifrån dit förflutna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive i ungerfär 1 år men sen tog jag uppehåll och då vart mina roller borttagna så därav jag söker medlemsskap igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte något jag kan komma på! tack för mig :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka