- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 638 — Övrigt
Anledning: doxx, garvar i supp problem spelare
Personal: Zeno
Datum: 2026-03-01
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och några polare hade skojat med en kille (som nu är pbannad) i ungefär en timma. Han och jag hade känt varandra till en nivå där vi kunde varandras irl namn. Då så dum som jag är säger jag och min kompis hans irl namn när min kompis snackade lur med han på högtalare ig. Vi var typ 5-6 pers som alla satt och brände varandra då han var med sina polare och jag var med mina. Som sagt så sa jag hans irl namn för att skoja med han och då sa han ''wow du är inte tuff att du kan mitt namn'' så jag tänkte inte mer på det. Jag trodde han skulle ta det som ett skämt eftersom att han började garva. Någon timma senare hoppar han supp på mig och får mig p bannad för doxxing. I våra pms så säger han även att han inte brydde sig så jätte mycket om att jag sa hans namn utan det var mer att min polare nu också kunde hans namn och sa det. Vill också bara säga att den andra killen som sa hans namn med mig blev unbannad för detta för någon månad sedan.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar 100% ansvar och fattar att det är riktigt äckligt och barnsligt att doxxa någon i ett spel. Hade någon sagt mitt namn ig framför personer jag inte kände så hade jag såklart också blivit arg och jag förstår 100% varför jag är bannad och jag tar mer än fullt ansvar för det som hände.
Vad har du lärt dig sedan dess? Som sagt att det är riktigt barnsligt och bara äckligt generellt att doxxa någon. Just då tyckte jag att det var så kul men nu i efterhand fattar jag att han måste ha mått skit. Detta är något som absolut inte får hända ifrån min sida i framtiden.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag har lärt mig av denna ban och tycker verkligen att detta är något som absolut inte får hända i framtiden. Jag skulle vilja komma in på servern igen för att kunna ha kul med mina polare och hålla en stabil och hög rp nivå. Som sagt tycker jag personligen att det var jätte barnsligt av mig o doxxa.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja