Inaktuell 2xyr | Ansökan till Staff [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2xyr

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: 2xyr

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är engegerad och driven, jag har varit staff förr ett par gånger men det gick ej som planerat, men jag har då lärt mig från mina misstag. Jag kanske inte kommer att vara den mest aktiva under skolgången pga mycket plugg osv. Jag ser mig själv som en mogen samt kompetent person för just min ålder och tror att jag kan göra en liten skillnad i servern. Jag kommer att försöka ta många ärenden i vad det nu gäller, vare sig om det är support eller donation eller jobb osv. Jag kommer att bemöta medlemmarna på ett trevligt sätt och vara en representation för servern. Då är det viktigt att jag följer reglerna väl och visar andra hur man helt enkelt ska bete sig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För snabba bilar, för dålig beteende bland kriminella och för tråkig rp inom polismyndigheten (pwg).

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska försöka att se till att bilarna är hyggliga och om jag ser att någon bil är för snabb eller har för bra handling så kommer jag att försöka ta det med andra staffs och se till att bilen möter en realistisk standard. När det gäller kriminella vill jag se till att de kriminella (främst street) ska sluta använda slaskiga ord som "busunge" osv då jag anser att det är barnslig rp. Ja det är ju helt ok att använda sådana ord i vissa tillfällen men det brukar ju bli lite för överdrivet för det mesta. Polisen vill jag ska kunna göra roliga scenarion med kriminella, när jag menar tråkigt så menar jag att jag ser mycket pwg inom polisen och att de endast vill vinna varje scenario.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man måste ju vara proffesionell då det visar hur man är som person och det är det som medlemmarna tittar på när de pratar med staffs. Man måste kunna hålla en hygglig ton för varje situation och kunna bete sig bra beroende på vilken situation man sitter i. Man ska inte vara för rädd att ta beslut men heller inte för hård. Man ska kunna se saker från olika perspektiv för annars kan fel beslut tas och folk kommer antagligen att bli extremt sura. Det är ju alltså ytterst viktigt att vara proffesionell för att visa hur man själv är och för att visa de man pratar med att man liksom vet hur man beter sig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska försöka rpa och göra staff arbete ett par timmar per dag, jag tänker att jag har mycket träning och plugg på vardagar så jag ska försöka hitta tid till just Unive men även mina andra fritider.

Hur länge har du spelat på Unive? Just nu i ca 1+ månad. Men innan jag lämnade unive så var det i över 1 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, f.d 3 gånger helper tror jag (krim ansvarig), samt MA 1 gång.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell ansvarig då jag har varit det förr och vill testa på något nytt! Främst kriminell ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka