Accepterad 2easy | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2easy

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
49
Ditt discord namn: 2eeasy123

Ditt Hex-ID: steam:110000145387255

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Col

Varför tror du själv att beslutet togs? Har ine fått så mycket inforamtion agående detta men blev bannad för fearrp och indragen krim

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår verkligen varför ni valde att banna mig, men jag tror att det har skett ett missförstånd. innan scenariot ens började gick jag iväg för att duscha och därefter diskuterade jag med min familj om att byta gym. När jag kom tillbaka till datorn var jag bannad för FearRP. Jag förstår att jag borde ha loggat ut istället för att lämna spelet medan jag var borta en längre stund, och det ber jag verkligen om ursäkt. Samtidigt tycker jag inte att det känns rättvist att få indragen krim när jag faktiskt inte var vid datorn alls under den tiden. Om ni inte tror mig kan jag visa min sökhistorik från den tiden, där det syns att jag letade efter olika gym och priser. Tyvärr är det det enda beviset jag har. Jag tycker även att det är ganska surt då fängelset är en plats där många står afk då de har ett långt straff och inte orkar vara där hela tiden.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 1738613626682.png Det står tyvärr inte tid men snälla ni måste tro mig grabbar

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka