Antagen 2easy | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2easy

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? 2eeasy123

Vad är ditt Hex:ID 110000145387255

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv mest in princip hela dagarna

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev medlem 2022 men har fått indragen medlem innan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/elias/Pictures/Screenshots/Skärmbild%202025-07-24%20182310.png in princip alla bans är från när jag var en problem spelare i 2022-2023

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har. En servervakt ska göra staffsens jobb lättare genom att rpa som vanligt men man kan kicka eller svbanna som sedan staffs kollar igenom för att förlänga ban ifall nödvändigt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa personer samtidigt som man RPar, jag var tidigare helper och då hade jag inte riktigt tid för att RPa så jag vill bli SV för att fortfarande ha ansvar och bidra till servern men ha tid för rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder kommandon eller sina förmågor för sig själv eller sina kompisar, exempel är att man gör en felaktig kick eller helt enkelt använder sina kommandon/förmågor på ett felaktigt sätt.

+rep tycker han skulle passa bra, han har vart en bra helper back in the day så no doubt han är bra SV, dessutom är han mogen och trevlig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka