Accepterad 298x. | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? 298x.

Vem var det som bannade dig? idapiiidaa89

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-14 181843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag mild vdma i sc styling då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kollega skulle åka och patrullera sen fick vi larm i sc styling ingen behövde hjälp det lallade och sen skulle vi åka men sen slår dem på bilen och däcket går i sönder sen är dem jätte nära bilen och jag försöker köra iväg så står dem exakt brevid bilen och blockerar men sen råka jag köra på dem men det var och lite deras fel sen åkte jag och sen körde jag till sjukhuset utan min kollega då han crashade sen blev jag bannad för vdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var faktiskt jag som gjorde fel då jag hade beef i min andra karaktär men den killen som jag hade beef men han jobba i sc styling och sen säger han oj nej de han och han vet inte ens att de min andra karaktär men det var lite mitt fel ochså då jag hetsade lite gran men när jag skulle köra iväg tycker jag inte att det var mitt fel då dem ståg exakt där jag skulle köra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad innan för hets i ooc då jag skrev något fullt ord då en icke medlem skulle försöka loota mig och bärde mig när jag var i support tycker inte det var bra av mig då han var icke medlem men har lärt mig och återgärdes har tagit.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga snällt om att gå ifrån bilen och sluta slå eller kalla securitas eller polis och säga till han och sluta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag detta kommer absulut inte hända igen och förstår vad jag har gjort för fel inget av detta som händer kommer jag inte göra om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka