Accepterad 1yosef | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Ditt discord namn: 1yoseff

Ditt Hex-ID: steam:11000016d74c75f

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning

Vem/vilka tog beslutet? LK040, Sweolsson och nån mer

Varför tror du själv att beslutet togs? Krigsföring i bil, Pwg och skapar konflikt.

Hur är beslutet felaktigt? Hej. Jag var med ett scenario tidigare då jag och min vän var inte med ett gäng. Min vän va Jalisco Vice Boss. Vi åkte runt i Sandy, plöstligt så åkte Jaslico Bossen vilket vi har dåligt inflytande med varandra. Vi snackade och hetsade, sedan så åkte vi efter de pågrund utav att snacka. Men då skickade han och hans grabbar prio vilket vi inte visste om. Sedan så kommer 2 andra bilar då vi är solos då förhindrar vi de och åker sedan därifrån. De satt och pitta mig vilket var ganska tråkigt, sedan så körde de framför min bil så vi inte kunde åka därifrån. Då började min bil rycka då jag var ganska arg och upprörd då bestämde jag mig att hoppa ut och börja skjuta bossen. Då jag skjöt bossen sedan så blev jag död. Jag tycker detta är lite felaktigt då krim ansvariga vill ta bort min bil pga den har en nitro boost, vilket är ganska felaktigt isf så ska boosten vara borta. Jag använde inte som abuse bil utom att den hade boost vilket man får ha irl. Samt så rpade jag på skador när de pittade mig vilket jag har klipp.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jacRUJ8Ec9ITbUk_1?invite=cr-MSw0SDUsMjg4MzE2OTM5LA (mitt klipp)

Vill börja med att jag kunde göra ett socialt rp men som sagt så kom 3 andra till bilar, och då försökte jag rymma iväg. Jag lovar jag kommer sköta mig snälla ge mig en chans till därför jag hade sista utväg att döda

Vad har bilen med detta och göra att du skjuter sen kör tillbaka och skjuter igen

Ska berätta lite kortfattat. Det började jag och min kompis han va vice bossen sen hans fiende är Ludvig (bossen) sen åker vi fram till honom att snacka. Sedan jagade vi honom då skicka han ut prios 2-3 gånger sedan försökte vi åka därifrån pågrund utav vi är underbepvände män sedan är det jätte tråkigt när de kör framför vår bil och pittar och osv. Vilket är tråkigt scenario, då valde jag kör lite vidare och då hoppa jag ut i bilen och börja skjuta Bossen och de andra personerna i bilen vilket jag inte visste om, då märkte jag inte om de andra bilarna var bakom mig då dog jag, jag förstår jag ska värna mtit liv och sticka därifrån så fort och mjöligt. Jag kommer inte göra om detta

Inser du själv inte vad du gjort för fel?
Jo jag har gjort fel men det är ganska tråkigt från min sida när de pittar och ställer sin bil framför min bil så att den börja rycka för att så fort jag såg de 2 bilaran så försötke jag åka därifrån så fort mjöligt.

Jag lovar detta kmr nt hände igen då jag läst om det och är medveten om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka