Antagen 1TEXZZ | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1TEXZZ

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Mathilda

Vad heter du på discord? 1texzz

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001346b52cf

Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. jag jobbar vanligt jobb från 11 till 14 sen när jag slutat jobbet hoppar jag in och är väldigt aktiv på unive till oftast sent in på nätterna då jag jobbar på meko som ledning och de är ytterst sällan meko är tomt

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev test medlem 2025-10-18 började på servern 2025-10-08

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 Gång men pratade med staff så löse det med dem

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska tex hjälpa till när staffs inte hinner med tex meko där händer de saker väldigt ofta och i stället för och hetsa tillbaka mot de som börjat dra igång en dissektion för o hetsa o jävlas ska servervakten be folket och lugna ner sig och inte fortsätta hetsa o avlägsna platsen om de inte ska ha hjälp o laga bilen och är de så att de inte tänkt lyssna trotts man bett dem o bege sig så kan man där efter sätta en tillfällig ban eller kick i hopp om att kommer tillbaka så kanske de tänker om och saker kan skötas snyggare

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill att de ska va en trygg miljö i stan och på jobbet där jag är och de är inte alltid staffs hinner med när vi ber om hjälp och jag tillbringar så pass mycket tid på meko eller när vi kör ut för o laga så händer de nått kan jag underlätta de ni inte hinner med

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att tex om vissa personer dyker upp på och du ger ban direkt utan och ens gett de en chans till o se om de tänkt ge ett bra bemötande eller bara för att du har makten och slänger ut folk utan någon som helst giltig anledning eller banna någon bara för jag har personliga problem med någon i stan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka