Accepterad 1Snilleblixten09 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonhard

Vad är ditt discord namn? Snilleblixten

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär Kommer heta Otis Money, Han hade en tuff uppväxt med lite mat hemma på bordet. Han bestämde sig för att hjälpa sin familj med den ekonomiska problemen, han började att sälja hash på Gatan med Davinci McCrown, Begge 2 från start var rätt så dumma de men upptäckte snabbt ett stort intresse för båtar och d24er, De började mekka med båtmoterar och Volvo bilar med d24 motor i sig. De började tjäna en massa pengar, Men tillslut kom Tomas palm och förstörde allt. Han raporerade in att de ej betalde skatt från deras företag. (som var oregistrerat), polisen valde att ta deras företag i håll och häng med o se näst vad som händer i Otis Money och davincis historia.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vuxen, Rolig och Rik.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Kommer heta Otis Money, Han hade en tuff uppväxt med lite mat hemma på bordet. Han bestämde sig för att hjälpa sin familj med den ekonomiska problemen, han började att sälja hash på Gatan med Davinci McCrown, Begge 2 från start var rätt så dumma de men upptäckte snabbt ett stort intresse för båtar och d24er, De började mekka med båtmoterar och Volvo bilar med d24 motor i sig. De började tjäna en massa pengar, Men tillslut kom Tomas palm och förstörde allt. Han raporerade in att de ej betalde skatt från deras företag. (som var oregistrerat), polisen valde att ta deras företag i håll och häng med o se näst vad som händer i Otis Money och davincis historia.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är helt ny, Men jag är villig att lära mig på denna otroligt fina servern. Men kan bidra till ett bättre community.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för de är kul och inte bara för att vinna, ibland blir det en förlust och de får man brösta.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, Helt ny, har en vän som ska lära mig så jag ej begår misstag!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= att man dödar någon utan anledning. VDM= Man anväder sitt fordon för att medvetet köra av folk vilket ej är okej. NLR= När du dör får du ej komma ihåg kläder, röst, Plats.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka