Nekad 1sharkk | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1sharkk

Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411064496

Ditt Hex-ID: 11000011adea4b0

Vad är din discord tagg? 1sharkk

Vem var det som bannade dig? 9Jonte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för att jag gjorde ett riktigt dumt val och joinade en annan server vilket jag insåg väldigt snabbt att det var ett väldigt dumt val vilket jag ångrar grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag joinade en annan rp server som jag inte ens vill säga namnet på för att jag skäms så mycket att jag joinade som var ett väldigt dumt val det var d som hände inan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt lagt ban eftersom att jag valde att lämna unive vilket var ett dumt val för att unive är en mycket bättre server ifrån alla olika synvinklar och är allmänt bättre och detta kommer alldrig att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad några fåtall gånger tidigare men det var så länge sen så jag kommer inte ens ihåg varför jag vart bannad senast för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt med min hjärna och inte byt server och bara stannat kvar på unive som är en mycket bättre server än den jag bytte till och inte varit så hetsig att byta server och bara stannat kvar och inte tryckt på lämna server

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att tänka mig efter och att inte lämna unive, för att det finns inga servrar som kommer att komma på unives nivå utan att dö ut efter 1 vecka . Vilket jag ångrar mig grovt att ajg gjorde så det har jag lärt mig att inte lämna för andra servrar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka