Nekad 1pablo10 | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
66
Ditt discord namn: 1Pablo10

Ditt Hex-ID: 110000109c14046 (Hex)

Vad för typ av beslut gäller det? perma ban indragna roller ped krim o medlem

Vem/vilka tog beslutet? emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv att beslutet tog på grund av att jag hade tagit ett vapen från en person.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt på grund av att jag och min kollega åkte till en skottlossning och såg tre st kroppar, vi säkrar alla tre kroppar och tar deras vapen, sedan kör vi in dem till sjukan under färden dit så valde en att lämna i polisbilen. När jag och min kollega anländer vid sjukan så får vi ett larm om att våran andra kollega blir beskjuten, då bestämmer vi oss för att åka vidare till det ärendet och hjälpa honom, efter det så var vi påväg mot polisstationen för att lägga av vapnena, då vi ansåg att det var allvarliga att våran kollega blev beskjuten än att tre stycken personer hade vapen på sig. Emilia skriver även i min ban att jag stashar vapen, när det låg i mitt inventory vilket jag trodde att det fick medans jag var påväg mot polisstationen. För jag har inte fått reda på något annat sätt att kunna lägga av vapnet. Så tycker inte att jag borde bli bannad för att jag stashar vapen när jag inte ens har stashat något vapen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Allt finns i logsen där kan man se att jag inte har lagt över ett ända vapen och att jag fortfarande har vapnet i mitt inventory och var påväg mot polisstationen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka