Nekad 1otto. | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1otto.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? 1otto.

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Jonsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll och modig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Pelle Jonsson. Han är från Sverige född från en mamma som är skild me sin sambo. Då är de skilda. Pelles pappa lämnade hans mamma när Pelle var cirka 5 år. Detta var jätte sorligt att så. Till slut Pelle uppväxt som en tonåring och gick i skolan i södra Stockholms län. Hans framtidaplaner är ju att bli en pilot då han tycker mycket om piloter. Han ska bli en stridspilot och tjäna ganska mycket pengar på det. Då krävs det för att gå på en utbildning. Pelle hade ganska bra betyg i skolan när han var cirka 16 år gammal. Han var ganska snäll mot sina vänner och omtänksam mot andra människor som han såg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktivitet, social rp och osv. Såsom så kan jag göra bra scenarios utvecklat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i en scenario ska man inte alltid vinna utom att man kan förlora någon gång med. Och utom att alla partier ska ha det roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja ksk på några bans jag lärde utav att läsa reglerna igen. Jag vdmade en person.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm tillexempel att du använder din fordon som vapen och kör över folk, rdm att du dödar någon utan anledning,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Nekad då detta är ett "spoof konto".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka