Inaktuell 1Mway | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ejejejejejeej/

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? 1Mway

Vem var det som bannade dig? Pengarmotiv ( Avve )

Bild på banmeddelande: image_2024-05-06_222413234.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag höll på att snacka med kroppar ( som låg ragdollade ) samt sedan när jag döda han så prata jag litegran och det var fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng var påväg till ett område som ett kriminellt gäng hade tagit över och då åker vi dit dem klättrar upp på stegeln och sedan gör jag det också och så börjar dem skjuta så vi skjuter tillbaka och jag ragdollar en så han ramlar och det är då felet händer att jag snackar med han typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att avve gjorde helt rätt och det var fel av mig, men grejen var att jag kände dem sen innan för vi var i samma gäng och jag tänkte verkligen inte efter om vad jag gjorde som jag kan lova inte ska ske igen då det är ett helt och hållet absurt av mig att tala med en ragdollad kropp. ( Jag tänkte inte efter ).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans men jag och brorsan har samma ip och då kommer dem flesta bansen från han för jag har 0 det senaste 3 månaderna och jag kommer inte riktigt ihåg, men en var iallafall powergaming då jag körde med en bil up på bergen och sen en copbait då jag fråga en polis om skjuts till torget, men dessa bans är längesen och jag har lärt mig av dem misstagen, men om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad som flög i mig där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vara mognare och ha haft tänkt efter innan jag gjorde något och inte snackat med kroppen som jag är fullt medveten om är fel så jag förstår inte varför jag gjorde det. Ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och det kan jag lova, dem flesta skriver det bara för att vela bli unbannade men jag menar det verkligen och jag skäms över det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka