Nekad 1Mway | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230993532/

Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c

Vad är din discord tagg? 1Mway

Vem var det som bannade dig? Cindyfisken

Bild på banmeddelande: Cindy.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi stod och plockade blad som min kompis kom med iden att vi skulle göra för att man är tvungen att lämna in en viss mängd och då gjorde jag och min kompis /e smoke asså precis när animationen tog slut då gjorde vi det så det hjälpte inte men det såg fel ut i loggsen förstår jag. Jag fick ideen av min komois att göra det han sa "det går mycket snabbare" så testade fåtals gånger, och det hjälpte inte ens mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod och plocka blad och så hade vi precis stashat allting i min bil, sen så skulle jag plocka lite mer och så såg jag att någon kollade i mitt inventory och då skrev jag något i chatten kommer inte ihåg och precis efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den rikta sig mest mot mitt fel, men i & med att det hjälpte på riktigt inte mig ett dugg, för jag testade bara som sagt asså jag gjorde det när animationen på plockandet var redan slut. Så i mina ögon är det Lite felaktig då jag verkligen inte menade det för jag skulle bara testa har inte gjort det förr.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har glömt bort ganska många, men det är flest av lall, pwg, failrp & suntförnuft, men det var i början av mitt rpande, så då kunde jag inte reglerna samt så gör alla fel ibland, som man ångrar direkt att man gjorde, så lär man sig alltid ( oftsast ) av sina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte testa på och lyssna på min kompis och köra mitt egna race, jag förstår att det var fler men som sagt så var det verkligen inte hjälpsamt då jag gjorde det när animationen var klar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig av mina misstag / bans, jag har också läst igenom reglerna ännu en gång då du sa att jag skulle göra det. Mvh.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart!

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka