Inaktuell 1Mway | Ansökan till Staff [Donation]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Ditt discordnamn: 1mway

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på unive eftersom jag har varit det innan och jag känner mig redo för en andra chans i staff-teamet, jag har många positiva sidor med mig själv delvis att jag är aktiv, men även att jag är inte som alla andra, jag jobbar lite mer unikt som t.ex att jag kämpar även fast jag blir upphöjd samt att jag blir inte staff för att vara mäktig och cool jag jobbar åt unives skull och unives framtids skull. Jag vill bli staff och varför jag just ska bli staff är för att jag kan jobba inom alla områden och skulle säga att jag är väldigt bra på att behäska stress och arga personer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Unive fungerar, men det är bara lite få saker som behövs att förbättra som t.ex communityt, eftersom det är ganska toxic och att det är ganska många lallare ( har förbättrats ), men det kan alltid bli bättre, jag kan lova att ifall jag blir staff så kommer jag kämpa så hårt i min makt att få bort alla lallare och göra communityt positivt och inte toxic.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska jobba tillsammans och jobba för att få ett bättre community samt så ska vi inte jobba emot varandra och försöka vara bäst, det handlar inte om oss det handlar om servern! Det första jag skulle säga är att vi ska samarbeta som ett lag och vi ska visa alltid den bättre sidan av oss som staffs.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man kan ju börja med att inte ha attityd tillbacka till medlemmar samt så ska man kunna grundreglerna och inte vara arroganta, bara för man är staff betyder det inte att man är, störst bäst och starkast, det handlar om att vi som staffs ska alltid vara snälla ( oftast ), det beror på ifall medlemmen / icke medlemmen jobbar emot oss så kan man alltid höja tonen, menm jagh tänker ifall medlemmen är smått dryg bara för dem konsekvenserna dem får för att dem bröt en regel så ska man inte agera dåligt tillbacka för det kommer inte förbättra situationen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle göra ett schema som består av såhär:

MÅN: 30min plugg, 3timmar staff arbete, resten vara med familj och vänner.

TIS: 30min plugg, 3timmar staff arbete, resten vara med familj och vänner.

ONS: 30min plugg, 3timmar staff arbete, resten vara med familj och vänner.

TOR: 30min plugg, 3timmar staff arbete, resten vara med familj och vänner.

FRE: 30min plugg, 3timmar staff arbete, resten vara med familj och vänner.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har många tidigare erfarenheter, delvis att jag har varit mod och gjorde bort mig, och det var mitt fel och det ska inte ske igen, men som sagt så har jag varit staff innan och jag var bra ibörjan och var väldigt aktiv, men jag gjorde ett misstag och det ska inte ske igen. och jag känner mig redo för en ny chans!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka