Accepterad 1ludvig_. | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ludvig_.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludde

Vad är ditt discord namn? _.ludvig1

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter olof och är 27 år gammal, Olof växte upp på landet och började tidigt ta hand om djur och gården. Olof gick bygg på gymnasiet och vill arbeta med bilar, alltså i verkstaden. Olof har alltid haft stöd från föräldrana och han spelade fotboll på en väldigt hög nivå tills han blev 17 år då han valde att priorietra skolan för att säkra en bra framtid. Olof är en svhysst grabb som är ödmjuk och älskar spendera tid med vänner o familj, han har just nu en flickvän men planera på barn finns där. Olof kommer att flytta in i stan o snabbt söka ett jobb o bostad. Olof har intresse för bilar också att planerna på en amg finns där. När Olof växte upp så hade han väldigt bra connection med sin farfar och de har de än idag, hans farfar har alltid varit hans förebild och de ses ofta o kollar fotboll. Pengar har aldrig varit något "viktigt" i olofs familj utan de har nöjt sig med att de har varndra och det har gjort olof till den han är idag, då relationer prioriteras över pengar. Olof kommer vara en som alltid är omtänksam och ser till så alla har det bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en karaktär som hjälper till på wl jobb med rolig och go rp, jag kommer se till så alla har kul o känner att de får en realistisk upplevelse när de lirar. Jag tycker alltid det är kul o glida runt i en bil o bara skratta o skämta, men inte så det blir för lalligt. Jag kommer kanske testa på krim rpn i framtiden om jag tröttnar på wl jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla i scnenariot ska ha roligt, ingen ska känna att det blir tråkigt o skevt pga att endast en vill vinna utan man ska alltid se till så alla har roligt och inte bara jag. Då det är rp så ska man kunna ta att man blir tagen av polisen om man e kriminell, man ska ej börja hetsa i chatten o clogga osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? kan alla, fearrp= man värnar ej om sitt liv, vdm= använder sitt fordon som ett vapen, rdm= dödar någon utan en stark anlending, social rp= man ska alltid lösa allt socialt så långt det går, som tex med förhandlingar osv. Clogg= stänger av gibbet för att ej förlora ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka