Nekad ^1Lake | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

^1Lake

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199155952195/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba Tror att detta ska vara mitt hex id

Vad är din discord tagg? David940#4221

Vem var det som bannade dig? The Don

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina 4 kollegor var mitt uppe i en skottlåsning nere vid grov och sedan efter de så sprang jag till dom för att komma till säker het så jag slipper bli ner skjuten någon annan stans men sedan efter de så blev jag ner skjuten och sen så blev mina ander kollegor ochså de och sen så ligger jag där en stund och sedan efter de så ser jag att mina kollegor tar en spawnmenu sedan efter de så ligger jag kvar där en stund sedan efter de så orkar jag inte mer så tar jag ochså en spawnamenu sen när jag gjorde de så ser jag att dom ligger där på golvet. Och sen så blev vi bannade och sen så ser jag att dom hoppar support och sen så pallar jag hålla på att strula inne i support och sen så pallar jag sen så tänker jag väl att jag få väl göra en ban överklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte på man skulle säga att det är Combatloging men det ksk de var och det är när man unviker ett scenario och lite sånt. Men de jag skulle säga det är nog att jag skulle ligga kvar där och sen vänta tills någon skulle komma och hitta/hämta mig ellr blöda ut så får jag väl bara skita i om jag förlorar alla saker jag hade på mig men de jag skulle säga de är att jag vet att jag har gjort fel och sen att jag inte skulle dra spawnmenu och då skulle de nog bli Combatloging skulle bara ligga kvar där och skita i om dom andre drar en spawnmenu och då vet jag att dom gör ett fel då ska inte jag göra samma sak för att hammna i skiten men om nu jag får en till chans så kommer inte jag göra samma skit som andre gör men då har jag iallafall lärt mig att man inte ska dra spawnmenu om man ligger medvetslös eller något sånt och då ska jag bara ligga kvar om jag blir medvetslös eller ner skottad eller något sånt. Men om jag får en till chans så konmmer jag titta egenom reglerna någa som jag vet det tills nästa gång. Men tills nästa gång så kommer jag inte göra om det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det ksk var för 6 dagarsen och då var det att jag och en kollega krockade sedan efter de så rpade jag lite på mina skador sen efter de så blev lite arga på varandra och sen börja lalla lite ute på cayo asså att vi görde fight ute på cayo det var ksk 01:00 på natten då och då var ju vi båda trötta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte tagit spawnmenu som dom andre gjorde och då hade jag aldrig hamnat i skiten men istället så skulle jag lugit kvar på taket och väntat tills någon hittade mig eller så får jag väl bara blöda ut och skita i om jag förlorar mina saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta spawnmenu och att jag skulle lugit kvar på taket och skita i dom andre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka