Nekad 1ksknoah | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.noah

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? 1.Njuah

Vem var det som bannade dig? Complain, analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 367A03A9-DA67-4503-A619-EC271A3A0321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig PGA att jag körde runt sandy polisstation ett par gånger. Jag blev jagad utav ett annat gäng och darför körde jag runt stationen. Detta klassas som att inte vara diskret emot polisen. Därför fick jag permanent avstängning. Jag blev även bannad för att jag skrev cp i ooc pga vi blev grovt pittade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var som sagt i sandy, rpade med mitt gäng, vi hamlade i scenario med olika kriminella. Blev jagad av 3 bilar och valde att köra utanför Sandy stationen. Detta klassas som att ej vara diskret emot poliser och kommer inte göra de igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag gjorde Fel. Till nästa gång kommer jag tänka på min rp och kommer inte köra runt utanför en polisstation som kirminell. Jag kommer vara diskret emot polisen till nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad för just denna anledning innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat tagit vilken annan väg som hälst förutom just utanför sandy stationen. Tills nästa gång kommer jag tänka efter i mitt rollspel. Kommer även tänka efter innan jag skriver i ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer inte göra om detta och vill bevisa att jag kommer ändra på mitt beteende

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka